synovio sarcoom lotgenoten please antwoord

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
jeremy
Lid

synovio sarcoom lotgenoten please antwoord

Berichtdoor jeremy » Di 11 Apr 2006 18:40

hi,

ik ben een jongen van 17

het begon met een soort doperwtje zo groot was het in mijn been net boven mij knie heb er 5 jaar mee gelopen want ze dachten dat het een vetbultje was na die 5 jaar heb ik het toch uitlaten halen want het brande als een gek het deed pijn ik dacht nu gaat hij er uit zo gezegt zo gedaan hij was er uit (dat was eind april 2005) in mei kwam ik voor wond controle
toen kreeg ik te horen dat ik kanker had hij wist nie wat voor een soort dat was dus hij heeft me die zelfde dag nog naar de daniel den hoed kliniek door verwezen toen ik daar kwam moest ik wachten toen was ik aan de beurt hij had de gegevens van de uitslag en hij zegt dat het synovio sarcoom was ik zei het zal wel ik wist er niks van dus jha toen moest ik een 2e operatie ondergaan toen kon 6 weken nie lopen want ik had er egt last van in eind augustus begon mijn bestralingen dat was 35 keer de laatste 10 werd intensief bestraald 2006 4 april ik kreeg te horen dat me huid dood was rond me bestralings vlak dus dat moet donderdag 13 april gebeuren

ik wil graag in contact raken met mensen die ook synovio sarcoom hebben

groetjes jeremy

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Di 11 Apr 2006 23:34

alvast een eerste reactie; via de zoekfunctie vond ik dit eerdere (let wel: zeer oude!) berichtje misschien heb je er nog wat aan.. al is het alleen maar om te zien dat je niet alleen bent!
http://www.diagnosekanker.nl/lotgenoten ... ht=sarcoom

jodyi

ps hopelijk reageren er nu ook wat mensen!
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Terug naar “Lotgenoten oproepen”