hallo allemaal,
ik wilde even mijn verhaal kwijt.
deze zomer liep mijn vader voor het eerst de nijmeegse 4-daagse. weliswaar met veel pijn maar het lukte wel. na veel onderzoeken dachten ze aan ontstoken alvleesklier..
dat bleek iets anders te zijn. na dat ze een scan hebben gemaakt zagen de arsten dat mijn vader zijn alvleesklier al helemaal verkankerd was en dat het uitgezaaid is naar de lever en het is de zenuwbanen ingetrokken.. en dat in 4 maanden tijd! ze hebben hem meteen opgegeven. en dat voor een man van 44 jaar met een topconditie.
nu zijn we 3 weken verder en mijn vader heeft er geelzucht bovenop gekregen dus er moest een drain ingebracht worden. nu is door die ingreep de galblaas geinfecteerd en heeft dus hoge koorts en nog meer pijn.
we dachten dat we nog wel op vakantie konden gaan maar zelfs dat zit er nu al niet meer in waarschijnlijk..
gister hebben we gehoord dat de kanker ook nu in de dunne darm zit. tegenslag na tegenslag krijgen we te verwerken. mijn vader zag het eerst allemaal nog wel positief en had het al een soort van geaccepteerd. maar nu lijkt het allemaal nog sneller te gaan dan dan we al dachten.
ik kan het heel moeilijk verdragen om mijn vader zoveel pijn te zien lijden.
kanker is een kloteziekte en maakt alles kapot. nooit zal mijn vader bij bruiloft kunnen zijn, nooit zal hij zijn kleinkinderen zien en vasthouden en meenemen naar de voetbal zoals hij altijd zei...
ik baal ervan.. ik hoop hier met lotgenoten over te kunnen praten..
ik voel me klote maar het lucht wel op dat ik nu even mijn verhaal kwijt kon..
liefs Rianne
deze zomer liep mijn vader zijn eerste 4 daagse en nu...
hallo,
hier ben ik weer. vandaag alweer een tegenslag voor onze kiezen gekregen... de doktoren zeggen dat mijn vader nog maximaal 2 weken te leven heeft... eerst spraken ze over maanden.. en nu al 2 weken.
het gaat zo verdomde snel...
na het weekend komt hij thuis om daar zijn laatste dagen door te brengen en dan hopelijk vredig te sterven..
hier ben ik weer. vandaag alweer een tegenslag voor onze kiezen gekregen... de doktoren zeggen dat mijn vader nog maximaal 2 weken te leven heeft... eerst spraken ze over maanden.. en nu al 2 weken.
het gaat zo verdomde snel...
na het weekend komt hij thuis om daar zijn laatste dagen door te brengen en dan hopelijk vredig te sterven..
kanker
hallo rian
Verschrikkelijk wat er met je vader gebeurd. Het heeft mij bang gemaakt. Ik moet zo ook weer voor controle naar het ziekenhuis omdat ik ook een ontstoken alvleesklier heb(tenminste dat zegt de dokter). op dit moment heb ik veel buikpijn maar ik hoop dat ze bij mij niet vinden wat ze bij je vader hebben gevonden . Mijn moeder en vader heb ik ook vroeg af moeten geven pas 49 en 59 jaar. ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je toch nog kunt genieten van de tijd die jullie nog samen hebben,ik weet hoe je je voelt uit eigen ervaring. Groetjes Ben
Verschrikkelijk wat er met je vader gebeurd. Het heeft mij bang gemaakt. Ik moet zo ook weer voor controle naar het ziekenhuis omdat ik ook een ontstoken alvleesklier heb(tenminste dat zegt de dokter). op dit moment heb ik veel buikpijn maar ik hoop dat ze bij mij niet vinden wat ze bij je vader hebben gevonden . Mijn moeder en vader heb ik ook vroeg af moeten geven pas 49 en 59 jaar. ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je toch nog kunt genieten van de tijd die jullie nog samen hebben,ik weet hoe je je voelt uit eigen ervaring. Groetjes Ben
Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”