chemokuur na borstamputatie

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
klaarr

chemokuur na borstamputatie

Berichtdoor klaarr » Vr 25 Jun 2004 11:53

Hallo,

4 weken geleden is mijn linker borst geamputeerd omdat er drie kwaadaardige knobbeltjes (invasief ductaal carcinoom t3 n1 m0) in zaten. Samen zijn die groter dan 5 cm. dus, weg met die borst.
De operatie is prima verlopen en het litteken ziet er mooi uit. Ik ben er zelfs best trots op. De arts die mij hielp was een schat. Hij kon precies de goede dingen zeggen zodat ik stevige handvaten had om me aan vast te klampen. Tot zo ver alles goed zou je zeggen want ik ben echt opgelucht dat die onruststoker weg is. Maar nu dus de chemokuur. de bestralingen en de hormoonkuur.
Ik hoop dat ik ook de chemokuur zo positief mogelijk kan oppakken en daarom probeer ik mij een beetje te wapenen met informatie. Ik zou daarom graag wat ervaringen horen die jullie met chemokuren hebben (gehad). Als dat mogelijk is ook graag de verhalen van mensen die een goede manier hebben gevonden om er mee om te gaan. Ik weet dat er veel negatieve verhalen te vertellen zijn. Ik ga er dan ook helemaal niet van uit dat het wel mee zal vallen allemaal. Maar toch... Ik zou best een hart onder de riem kunnen gebruiken.
Alvast bedankt voor jullie reactie
Klaartje Degenaar
klaardegenaar@planet.nl[/b]

Terug naar “Lotgenoten oproepen”