bultje op bal

Forum voor zaadbalkanker- (teelbalkanker) en peniskankerpatiënten en hun naasten.
.....

bultje op bal

Berichtdoor ..... » Ma 20 Mar 2006 15:34

Ik heb sinds mei 2005 een klein bultje op mijn linkerbal geconstateerd. Ik had nergens last van geen pijn of niks. Maar volgens mij had ik het al een keer eerder gevoeld. Maar nu bijna een jaar later heb ik nog steeds dat bultje. Ik pruts er elke dag aan.
Hij is in het jaar niet gegroeit. Het lijkt soms wel of hij kleiner wordt.
Wat kan dit dan wel zijn??

ps. ik ben 16 jaar oud. (als dat iets uit maakt.)

Check it

Berichtdoor Check it » Ma 03 Apr 2006 21:53

Ik heb dat ook gehad toen ik zo rond die leeftijd was, ik was in paniek en na maanden er mee in mijn maag gezeten te hebben heb ik het eruit gegooid bij mijn ouders. De huisarts dacht dat het niks was maar heeft me toch naar een uroloog verwezen. Die heeft het grondig onderzocht (ook met een soort van echo) en het was waarschijnlijk het overblijfsel van een ontsteking. Dus geen teelbalkanker, het ging hier echter voor een klein hard bobbeltje, een klein erwtje.

Waarschijnlijk is het niks maar laat er even naar kijken, die arts vindt het alleen maar goed dat je preventief te werk gaat en ballen ziet hij aan de lopende band ;).

Gast

Re: bultje op bal

Berichtdoor Gast » Zo 16 Apr 2006 18:30

halo,
ik heb zelf ook bultjes op mijn bal. Laatst is er door de uroloog eentje weg gehaald. het betrof hier een calcificatie, dat is een verkalkinkje (medisch gezien onschuldig maar ik had er al jaren last van). Ik merkte daarna dat ik nog meer heb. Ik zit er toch mee ookal weet ik dat t niet gevaarlijk is. voor mij is t meer de gedachte dat er iets zit, ik voel mij er niet lekker bij.

Gast

Berichtdoor Gast » Wo 26 Apr 2006 20:52

Ik ben vorige week naar de dokter gegaan die zei dat het zeer waarscheinlijk niks was. Maar zei als ik echt wou dat zei me doorverwees naar de uroloog om een echo te laten maken.

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Wo 26 Apr 2006 21:35

fijn dat de arts zo meedenkt! hopelijk ben je wat gerustgesteld!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Gast

Berichtdoor Gast » Do 27 Apr 2006 16:18

zeker iets gerust gesteld.

Erik90
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 24 Sep 2006 17:07

Berichtdoor Erik90 » Zo 24 Sep 2006 17:12

Ik ben 16 en kom er net achter dat er een soort 'sliert' aan mijn teelbal zit, ik heb wel eens last van duizeligheid, kan iemand mij gerucstellen(ps als ik eraan kom doet het pijn, een rare pijn...)

Keny

IK ben bang

Berichtdoor Keny » Di 06 Mar 2007 23:13

ik heb ook op me linker bal een bobltje zeg maar.
die heb al sinds een jaar en is nog niet weg.
Ik ben echt bang. :( :(
als me balzak hangt kan ik dat boltje zien op me bal.
maar dan moet ik het wel tegen de balzak huid druken en dan zie ik die vroming.
Ik hou niet van ziekte enzo.
kan iemand me helpen of geruststellen.

ow ik heb er geen last van denk ik. als ik eraan komt heb ik geen pijn of zo.

en ik ben nu 15
20 aug word ik 16 deze jaar dus 2007.

alvastbedankt. :D


Terug naar “Zaadbal- en peniskanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten