(sjelly) Overleden

Op "ons themaforum" kun je reageren op zaken en stellingen die heel erg van invloed zijn op hetgeen ons overkomt rondom de ziekte 'kanker'.

marykuypers
Lid
Berichten: 37
Lid geworden op: Wo 18 Feb 2004 22:54

(sjelly) Overleden

Berichtdoor marykuypers » Do 02 Mar 2006 13:42

Hallo Allemaal

Kreeg vanmorgen het bericht dat Elly hier bekend als sjelly gisteravond is overleden,ze was al een poos in een hospice in heemstede,
maar het is nog allemaal heel snel gegaan.
Dacht zet het hier ook even neer want ze reageerde vaak en was zo positief altijd.

Groetjes Mary

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Do 02 Mar 2006 14:09

hoi Mary,

dank je wel voor dit bericht.. ik schrik hier wel ontzettend van.. ! Sjelly reageerde erg veel en erg lief! Ik vind het wel eens moeilijk om te reageren, maar wil altijd wel dat mensen een antwoord krijgen.. maar vaak als ik dan niet reageerde, reageerde Elly, zodat mensen toch een antwoord kregen..

jee.. ik wist wel dat ze heel ziek was.. maar zo vanachter je computer.. besef je dat toch minder.. aan letters zie je niet zo veel he..

sterkte ook voor jou.. gezien het feit dat jij het berichtje plaatst.. neem ik aan dat jij haar ook wat beter kende...

groetjes Jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

marykuypers
Lid
Berichten: 37
Lid geworden op: Wo 18 Feb 2004 22:54

Berichtdoor marykuypers » Do 02 Mar 2006 14:29

jodyi schreef:hoi Mary,

dank je wel voor dit bericht.. ik schrik hier wel ontzettend van.. ! Sjelly reageerde erg veel en erg lief! Ik vind het wel eens moeilijk om te reageren, maar wil altijd wel dat mensen een antwoord krijgen.. maar vaak als ik dan niet reageerde, reageerde Elly, zodat mensen toch een antwoord kregen..

jee.. ik wist wel dat ze heel ziek was.. maar zo vanachter je computer.. besef je dat toch minder.. aan letters zie je niet zo veel he..

sterkte ook voor jou.. gezien het feit dat jij het berichtje plaatst.. neem ik aan dat jij haar ook wat beter kende...

groetjes Jodyi


Hoi Jodyi
Ik had mail contact met haar,ik schrok er ook heel erg van en zo snel het is gegaan,ze was altijd zo positief.
Ze woonde alleen en ik dacht dat ze ook daarom naar een hospice was gegaan,ik had al eenpoos niets gehoord en via via ben ik aan een mailadres gekomen van een vriendin,ik wou toch wat weten maar dit had ik niet verwacht,zit nu zelf ook weer ff in een dip terwijl ik me na de tweede chemo best wel goed voel morgen weer naar de longarts,maar dan hoor je dit weer pff niet makkelijk hoor.

Groetjes Mary

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Do 02 Mar 2006 14:40

Ik kan me voorstellen dat dit nieuws je inderdaad weer even helemaal onderuit haalt.. natuurlijk is het altijd iets om rekening mee te houden.. maar toch.. de klap komt altijd toch hard aan he.. zeker als je zelf in zo'n onzekere tijd zit..

ik hoop dat je morgen positief nieuws hoort.. dat de chemo z'n werk goed doet..!
heel veel sterkte!
liefs Jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

ievie
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: Di 17 Feb 2004 15:52

Berichtdoor ievie » Zo 05 Mar 2006 11:44

bericht verwijderd


Terug naar “Ons themaforum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten