Acute Myeloide Leukemie -> Mijn verhaal

Hier kun je al je vragen kwijt over leukemie.
Gebruikersavatar
Tineke1974
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Wo 28 Jul 2004 14:53
Contact:

Acute Myeloide Leukemie -> Mijn verhaal

Berichtdoor Tineke1974 » Do 04 Aug 2005 14:14

Nou heb ik zitten "zeuren" dat de kankersoort Leukemie apart vermeldt moest worden op dit forum en nu dat daadwerkelijk gebeurt is moet ik natuurlijk wel even een berichtje plaatsen.

Hier even in het kort mijn verhaal:

Op 13 april 2004 werd er Acute Myeloide Leukemie bij mij geconstateerd, ik heb 3 chemokuren gehad, die alledrie zijn aangeslagen. De leukemie was de kop in gedrukt en ik had m'n leventje inmiddels al weer aardig op de rails. Op 22 juni jl. is er echter geconstateerd (gewoon tijdens een 2- maandelijkse controle) dat de leukemie weer terug is. 24 juni jl. ben ik opgenomen voor een zware chemokuur, ik heb 5 weken in het ziekenhuis gelegen en ben nu sinds een weekje weer thuis.

Aankomende dinsdag krijg ik te horen of de chemokuur z'n werk heeft gedaan, verder is het de bedoeling dat ik een stamceltransplantatie (beenmergtransplantatie) krijg van iemand uit de werelddonorbank. Voor die transplantatie moet ik naar het ziekenhuis in Utrecht. A.s. woensdag hebben we ons 1e gesprek in Utrecht, hopelijk kunnen ze me dan ook vertellen of er inmiddels een donor voor me is gevonden.

Op dit moment ben ik voornamelijk aan het genieten van het thuis zijn en aan het bijtanken. Die chemokuur heeft er behoorlijk ingehakt, ben nog erg moe en m'n lichaam wil nog niet alles doen wat ik wil.

Hoop hier op het forum mensen te vinden die in het zelfde schuitje zitten, misschien kunnen we elkaar steunen.

Groetjes Tineke
Pluk de dag!

Estee

Berichtdoor Estee » Vr 05 Aug 2005 15:38

Hallo,

Ik wil je hierbij veel sterkte toe wensen en zou zeggen positief blijven denken alhoewel dit niet altijd makkelijk is.

Groetjes,

Estee

Gebruikersavatar
Tineke1974
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Wo 28 Jul 2004 14:53
Contact:

Berichtdoor Tineke1974 » Za 10 Sep 2005 20:10

Dank je wel Estee!
Pluk de dag!

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Berichtdoor sjelly » Za 24 Sep 2005 12:57

Tineke1974 schreef:Dank je wel Estee!


Ik hoop voor je dat ze snel een donor vinden voor je maar kom eerst maar ff bij van al die chemo die er best wel inhakt :?
en moe zijn is er één van ikzelf ben ff 14 dagen zonder nu

sterkte meis
groetjes Elly

Afbeelding
begin de dag met een lach

Gebruikersavatar
Tineke1974
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Wo 28 Jul 2004 14:53
Contact:

Berichtdoor Tineke1974 » Wo 16 Nov 2005 11:34

Hoi Elly,

Ze hebben inmiddels een donor gevonden, over een paar weken gaat de stamceltransplantatie plaatsvinden, ik vind het wel spannend hoor!

Groetjes Tineke
Pluk de dag!

jeff
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: Di 22 Nov 2005 13:04
Locatie: Heteren
Contact:

hoi Tineke

Berichtdoor jeff » Wo 30 Nov 2005 12:53

Tineke1974 schreef:Hoi Elly,

Ze hebben inmiddels een donor gevonden, over een paar weken gaat de stamceltransplantatie plaatsvinden, ik vind het wel spannend hoor!

Groetjes Tineke
Ik heb al je berichtjes gelezen. Ik hoop dat de transplantatie goed uit heeft gepakt voor je. Ik hoor het wel van je.
Ik heb zelf de ziekte van hodgkin 2a

groetjes ,

Jeff

Gebruikersavatar
Tineke1974
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Wo 28 Jul 2004 14:53
Contact:

Berichtdoor Tineke1974 » Vr 02 Dec 2005 18:22

Dank je wel voor je berichtje Jeff.

Hoe gaat het met jou?

Groetjes Tineke
Pluk de dag!

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Tineke

Berichtdoor sjelly » Di 10 Jan 2006 05:32

Tineke1974 schreef:Dank je wel voor je berichtje Jeff.

Hoe gaat het met jou?

Groetjes Tineke


Tineke weet je al iets meer?


spannend toch allemaal .......................
sterkte meis

knuf Elly
begin de dag met een lach

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 03 Mar 2006 14:39

Voor de mensen die dit lezen en willen reageren; helaas zijn zowel Elly als Tineke inmiddels overleden. Beiden zijn rustig ingeslapen op 1-3-2006.
Voor de familie en vrienden van hen beiden kan ik alleen maar zeggen; heel veel sterkte met dit grote verlies van deze 2 mensen, die altijd een lief woord klaar hadden voor iedereen hier op het forum..
zo verdrietig dat zij deze strijd niet hebben kunnen winnen..

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

rokky

Berichtdoor rokky » Di 21 Mar 2006 13:51

jodyi,

is elly op dezelfde dag overleden als Tineke?
Zou mooi wezen zijn ze samen heen gegaan en niet alleen!

Er is meer te lezen over het overlijden van tineke op www.tien.web-log.nl

Wouter

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Di 21 Mar 2006 15:59

hoi Wouter,

ik weet niet of je dit nog leest, maar Elly en Tineke zijn inderdaad op dezelfde dag overleden. Ik vond het ook wel speciaal hoor.. toen ik dat las...

liefs
Jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

rokky

Berichtdoor rokky » Wo 22 Mar 2006 22:35

jodyi,

In principe lees ik hier niet maar omdat een bericht geplaatst had dacht ik ik kijk toch nog ff,Ã


Terug naar “Leukemie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten