een maand of twee geleden ben ik redelijk wat krampen beginnen krijgen in mijn buik. Die stond constant opgeblazen en gespannen. De dokter zei dat het een maagontsteking was en schreef me wat pilletjes voor.
Nu, twee maanden, later is dat gevoel er nog steeds. Ik heb ook een zeurende pijn in de buurt van mijn maag en achteraan in mijn rug ter hoogte van mijn lever. De pijn komt en gaat wel als ik mij even beweeg. Daarom dacht ik eerst dat het spierpijn was maar kan dit dan zolang duren?
Ik maak veel stoelgang, altijd in kleine hoeveelheden, drink en eet veel meer dan gewoonlijk maar kom geen gram aan.
Ik ben al meermaals bij de dokter geweest en heb een gastroscopie ondergaan. Alles bleek in orde te zijn en de dokter wijt het aan stress en angst. Ik heb mijn bezorgdheid rond kanker aan hem uitgelegd maar hij zegt dat dat uitgesloten is gezien ik nog maar 24 jaar ben (?!)
Ik geloof hem niet. Waarom stoppen die klachten dan niet, ook al voel ik me zeer goed? Ik ben zeer bang dat het hiet om iets ernstigers gaat...weet iemand raad?