opzoek naar iemand die hetzelfde heeft (meegemaakt)

Dit forum is speciaal voor jongeren met kanker en hun lotgenoten.
mereltb
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 23 Okt 2012 18:30

opzoek naar iemand die hetzelfde heeft (meegemaakt)

Berichtdoor mereltb » Di 23 Okt 2012 18:42

lieve allemaal, ik ben merel en ben 18 jaar. een jaar geleden werd bij mij kanker geconstateerd. na een zwaar jaar van chemo en speciale bestraling in zwitserland was ik schoon. maar na 3 maanden bleek er een recidief (opnieuw kanker) te zitten. ik vind het heel moeilijk te praten over dingen waar ik tegen aanloop en dingen die ik moeilijk vind met vriendinnen, omdat ze het gevoel van echt ziek zijn, dagen in bed liggen, de angst enz, niet écht kunnen begrijpen, hoe hard ze t ook proberen. ik zou heel graag met een jong iemand willen praten die hetzelfde moet doormaken. merel_102@hotmail.com. Veel liefs Merel

Mar67
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 02 Jan 2008 20:31

Re: opzoek naar iemand die hetzelfde heeft (meegemaakt)

Berichtdoor Mar67 » Ma 29 Okt 2012 15:47

Lieve Merel,
Ik ben een survivor van kinderkanker op mijn 14e (1982) en weet dus maar al te goed wat het met je doet als je niet begrepen word door buitenstaanders. Ik denk dan ook dat de VOKK http://vokk.nl/index.cfm voor jou wel iets zal kunnen betekenen. Je kunt bij hun terecht met vragen, maar je kunt er ook je ervaringen delen met lotgenoten van jouw leeftijd en wie begrijpt je nou beter dan een lotgenoot?
Ik wens je heel veel sterkte en kracht

Liefs van een lotgenootje
Survivor kinderkanker (osteosarcoom 1981)


Terug naar “Jongeren praten met jongeren die kanker hebben”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten