HELP, WIE WEET RAAD ?
Onze ziektenkostenverz. IZA weigert de behandeling van mijn man te betalen. Hij heeft een recidief van een tumor, is in Nederland niet meer te helpen. Prof.Th.Vogl, radioloog Univ.Frankfurt behandelt hem nu met TACE (het via de lies rechtstreeks inbrengen van chemo in de tumor).
Na 1 behandeling is er al resultaat te zien: de tumor is wat kleiner geworden.
Uiteraard gaan we in beroep bij de IZA, maar toch: heeft iemand ervaring met het wel vergoed krijgen van deze behandeling ?
Zo ja, bij welke verzekering?
ziektekostenverz IZA weigert behand. in Duitsl.te betalen
Re: ziektekostenverz IZA weigert behand. in Duitsl.te betalen
Mijn vrouw is ook behandeld bij Dr. vogl, uitzaaiingen op de lever waarvan ze geen bron kunnen vinden.
Ze heeft 1 behandeling gehad,ze voelt zich nu fitter en heeft meet energie, we hopen dat dit zich eigen voort zet.
Mijn zorgverzekering Iza heeft ook negatief gereageerd op de vergoeding van de kosten in duitsland, maar we blijven strijden, het is toch van de zotte.
mijn vrouw is 42 en we hebben 4 kinderen hoe moet ik dit in godsnaam betalen.
Wie kan mij helpen of heeft info
bvd groet John
Ze heeft 1 behandeling gehad,ze voelt zich nu fitter en heeft meet energie, we hopen dat dit zich eigen voort zet.
Mijn zorgverzekering Iza heeft ook negatief gereageerd op de vergoeding van de kosten in duitsland, maar we blijven strijden, het is toch van de zotte.
mijn vrouw is 42 en we hebben 4 kinderen hoe moet ik dit in godsnaam betalen.
Wie kan mij helpen of heeft info
bvd groet John
Re: ziektekostenverz IZA weigert behand. in Duitsl.te betalen
Kijk eens op de site van Kanker-actueel.nl met name bij
http://www.kanker-actueel.nl/NL/ka-sodarmkankerslitt-8547.html
Wie weet dat men daar u verder kan helpen.
Succes.
http://www.kanker-actueel.nl/NL/ka-sodarmkankerslitt-8547.html
Wie weet dat men daar u verder kan helpen.
Succes.
Terug naar “Lotgenoten oproepen”