vorige week hebben wij te horen gekregen dat mijn vader slokdarmkanker heeft met uitzaaaiingen naar zijn longen.
Er wordt eigenlijk niets meer aan gedaan, alleen krijgt hij een "buisje" zodat hij wel kan blijven eten, wat nu dus ook niet lukt.
Ik ben totaal overdonderd en er kapot van. Kan momenteel nergens anders aan denken??? Veel vragen spoken door mijn hoofd? Hoe lang heeft hij nog ? hoe ziek gaat hij worden? Wanneer gaat hij ziek worden? gAat hij veel pijn lijden of krijgt hij het benauwd? Ik ben daar constant mee bezig, hij is 74 maar het is mijn pa en dan is het altijd te jong.........
slokdarmkanker en niets meer aan te doen.........
-
- Lid
Re: slokdarmkanker en niets meer aan te doen.........
arlinda schreef:vorige week hebben wij te horen gekregen dat mijn vader slokdarmkanker heeft met uitzaaaiingen naar zijn longen.
Er wordt eigenlijk niets meer aan gedaan, alleen krijgt hij een "buisje" zodat hij wel kan blijven eten, wat nu dus ook niet lukt.
Ik ben totaal overdonderd en er kapot van. Kan momenteel nergens anders aan denken??? Veel vragen spoken door mijn hoofd? Hoe lang heeft hij nog ? hoe ziek gaat hij worden? Wanneer gaat hij ziek worden? gAat hij veel pijn lijden of krijgt hij het benauwd? Ik ben daar constant mee bezig, hij is 74 maar het is mijn pa en dan is het altijd te jong.........
hoi arlinda
Ik weet hoe je je voelt en ik weet dat het blijft spoken door je lichaam dit zelfde verhaal deed zich voor bij mijn schoonzus en zij heeft uitzaaiingen naar haar linker schouder en oksel een aan de binnen kan van de buik wand.
Zij heeft vorge week donderdag haar eerst chemo gehad en voet zich nog niet ziek maar over 3 weken krijgt zij de 2de en dat word een opname van 6 dagen en 3 weken daaat na (dus nu over 6 weken) weten we pas of het aan slaat en dat kan betekenen dat het de groei stopt en in het meest positieve geval dat het nog krimpt maar de kans dat het aanslaat zit tussen de 30 en 40 %
dus er zijn spannende weken en in de laatste week voor de chemo was het gezwel weer gegoeit dus het goeit hard en als dit alles niet aanslaat dan word ze helaas heel snel uit ons midden gehaald
ik weet hoe je je voeld en ik heb zelf ervaren dat er over praten (ook met je vader) goed help je moet het eerst accepteren en een plekje geven en dan kan je verder.
heel veel sterkte en luisteren wil ik altijd heel veer sterkte en geluk
knuffels verdietig
Terug naar “Lotgenoten oproepen”