Genezen van longkanker

Regelmatig komen er berichten in de media of op het internet, die een belofte inhouden, maar is dat ook altijd zo? kankerpatienten en hun families zijn vaak wanhopig op zoek naar dat 'ene middel' die genezing kan brengen. Helaas is dat ook bekend bij mensen die er zelf 'beter' van willen worden... Een forum discussie over zin en onzin!
moniqueprudon
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 19 Mar 2015 12:54

Genezen van longkanker

Berichtdoor moniqueprudon » Do 19 Mar 2015 13:01

Na 5 maanden in heel veel onzekerheid en angst te hebben gezeten... Is mijn zwager vrij verklaard van longkanker!!

Hij had uitzaaiing naar slokdarm en lymfeklier in zijn nek.

Hij is toen meteen begonnen met slikken van Turmeric Complex (Kurkuma/geelwortel capsules), Selenium, hoge dosis vit. C, wietolie, drinken van bio dyn bietensap, blaadjes eten van de Pohon Dewa plant en zoveel mogelijk bio voeding.

Hij heeft 3 chemo kuren doorlopen icm bestraling en is naar 2 handoplegging sessies geweest en gestopt met roken.

Bea
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 23 Mar 2015 18:28
Contact:

Re: Genezen van longkanker

Berichtdoor Bea » Di 24 Mar 2015 17:07

Wouw super! Gefeliciteerd. Ik heb veel goeds gehoord over wiet olie, kurkuma en gezonde voeding. Fijn om hier te lezen dat het echt kan helpen.

richardnaipal
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 27 Mar 2016 21:49

Re: Genezen van longkanker

Berichtdoor richardnaipal » Zo 27 Mar 2016 21:52

Gefeliciteerd! Dat is geweldig nieuws. Ik ben alleen benieuwd naar het volgende;is hij volgens jullie genezen volgens de alternatieve aanpak, de chemo en straling of juist de combinatie van allebei?

Groetjes,

Richard Naipal


Terug naar “Een gewaarschuwd mens telt voor 2”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten