Zo lang wachten

Voor melanoom- en huidkankerpatiënten.
aleida
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 01 Apr 2011 12:41

Zo lang wachten

Berichtdoor aleida » Vr 01 Apr 2011 12:56

Afgelopen week is er een bioptie uit mijn voet gehaald, ik liep er al 2 jaar mee rond, ik dacht dat het een soort wrat was en ik ga niet graag naar de huisarts. Ondertussen zat het me wel steeds dwars, pleister erover omdat het er zo raar uitzag. De arts kon er niet veel over zeggen, eerst maar eens opsturen.
Mijn zus is een paar jaar geleden overleden aan een melanoom, ook zij wachtte veel te lang met naar de dokter gaan, het zat op haar hoofdhuid, 4 jaar later was ze er niet meer.
Ik baal nu zo van mezelf dat ik zo lang gewacht heb, de huisarts zegt dat het geen melanoom is, ik ben wel bang voor plaveiselcelca, het wondje van de biopt wil niet mooi dichten, grillig weefsel, bobbelig. Ik weet niet of dat normaal is. De zorgen zijn nu groot, ik kan aan haast niks anders meer denken en staar me blind op die plek. 1x1 cm groot, grillige randen met schilvers erbovenop, soort verhoornd, een donker randje eromheen.
Ik ben 46 jaar, als ik door mijn eigen stomme schuld toch een probleem zou hebben...
Herkent iemand dit?

stoffeltje
Lid
Berichten: 1370
Lid geworden op: Za 17 Feb 2007 23:24
Locatie: bennebroek

Re: Zo lang wachten

Berichtdoor stoffeltje » Vr 01 Apr 2011 18:56

hoi aleida,
blijf niet onzeker met deze angst rondlopen,ga naar de huisarts.
beter 1 keer teveel dan te weinig.
zo laat je je leven ook door angst leiden.
er zo min mogelijk aankomen en een afspraak maken.
schrijf je vragen en klachten op en neem zn. iemand mee.
en zoek afleiding tot die tijd.
veel sterkte stoffeltje


Terug naar “Melanoom en huidkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten