melanoom

Voor melanoom- en huidkankerpatiënten.
mooiweer

melanoom

Berichtdoor mooiweer » Wo 07 Dec 2005 21:37

hoi, ik heb laatst een berichtje gestuurt dat ik geopereert zou worden. nou het is inmiddels 2 weken geleden dat ik op de site was. nu ben ik vorige week maandag naar de chirurg geweest en ik word de 22e dec. geopereert. er word rond mijn litteken nog 2 cm er om heen en 2 cm diep weggehaald. hij wil er voor zorgen er niets meer zit. ze nemen geen risico. nu moet ik a.s. dinsdag de 13e naar de narcotiseur. ik zie er heel erg tegenop om in narcose te worden gebracht. ik heb vrijdag j.l. een longfoto en een echo van mijn rechtehals en oksel laten maken. omdat daar boven mijn borst de kwaadaardige moedervlek zat. is er iemand met de zelfde ervaring ? ik geef hier mijn emailadres . zodat er iemand is die met mij ervaringen wil delen. a.mooiweer@hetnet.nl.
groetjes marian

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Re: melanoom

Berichtdoor sjelly » Wo 21 Dec 2005 13:02

mooiweer schreef:hoi, ik heb laatst een berichtje gestuurt dat ik geopereert zou worden. nou het is inmiddels 2 weken geleden dat ik op de site was. nu ben ik vorige week maandag naar de chirurg geweest en ik word de 22e dec. geopereert. er word rond mijn litteken nog 2 cm er om heen en 2 cm diep weggehaald. hij wil er voor zorgen er niets meer zit. ze nemen geen risico. nu moet ik a.s. dinsdag de 13e naar de narcotiseur. ik zie er heel erg tegenop om in narcose te worden gebracht. ik heb vrijdag j.l. een longfoto en een echo van mijn rechtehals en oksel laten maken. omdat daar boven mijn borst de kwaadaardige moedervlek zat. is er iemand met de zelfde ervaring ? ik geef hier mijn emailadres . zodat er iemand is die met mij ervaringen wil delen. a.mooiweer@hetnet.nl.
groetjes marian


Kan je vanuit deze kant alleen maar veel sterkte wensen

knuf Elly
begin de dag met een lach


Terug naar “Melanoom en huidkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten