Geld inzamelen voor de KWF Kankerbestrijding?

Dit forum is bedoeld om positiieve verhalen te psten. Verhalen waardoor een glimlach op je gezicht komt en je even je zorgen vergeet. Denk aan:
kwajongens streken, grappen die uitgehaald zijn, leuke avonturen, positieve belevenissen bij hun ziekte, fijne herinneringen, positieve belevenissen in deze voor ons toch donkere dagen
CFT2012
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 17 Jan 2012 16:40

Geld inzamelen voor de KWF Kankerbestrijding?

Berichtdoor CFT2012 » Di 17 Jan 2012 16:45

Heb je er ook wel eens over nagedacht om geld in te zamelen voor de KWF Kankerbestrijding?
Zelf weet ik helaas maar al te goed hoe je in angst kunt zitten als je de diagnose Kanker krijgt. gegeven. Ik was net zwanger toen er bij mijn partner schildklierkanker werd geconstateerd. Drie maanden na de geboorte van ons zoontje kregen echter we te horen hij weer helemaal gezond is. Dit fantastische moment gun ik iedere Kankerpatiënt toe! Samen kunnen we ervoor zorgen dat kanker in de nabije toekomst geen dodelijke ziekte meer is.
Daarom verwijs ik jullie graag door naar de site: http://www.staoptegenkanker.nl . Deze site kan je helpen zeer eenvoudig een eigen geldinzamelingsactie te starten. Zelfs hele kleinschalige acties zijn mogelijk; van het verkopen van je eigengemaakte koekjes tot het organiseren van een samenloop met de buurt of met school. Als je je actie aanmeld op het platform weet je zeker dat elke euro die jouw vrienden of bekenden overmaken op je actie via KWF Kankerbestrijding naar kankeronderzoek gaat. Bovendien bevat het platform allerlei handigheidjes om je actie onder de aandacht te brengen.
Sta op tegen kanker en verzin je eigen actie!
Liefs, succes en sterkte allemaal,
Marjolein

Terug naar “De kracht van het positief denken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten