Attractie Actie - Samen Sterk Tegen Kanker

Hebt u een activiteit georganiseerd voor, door kankerpatiënten en ex-kankerpatiënten. dan kunt u hier een mededeling plaatsen.
Samen Sterk Tegen Kanker
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Ma 10 Apr 2006 18:53
Locatie: Almere
Contact:

Attractie Actie - Samen Sterk Tegen Kanker

Berichtdoor Samen Sterk Tegen Kanker » Ma 12 Jan 2015 15:31

Dag allemaal,

Mijn naam is Anneke, ik ben 30 en sinds kort huismoeder. Sinds de oprichting van Stichting Samen Sterk Tegen Kanker in 2006 ben ik voorzitter.
Ik ben mijn vader verloren aan kanker in 2009. Uit eigen ervaring en naar aanleiding van ervaringen van vrienden en familie wilden wij families ondersteunen waarbinnen kanker speelt of gespeeld heeft. Tijdens de strijd, maar ook hierna, is veel energie gericht op deze ziekte en het zieke familielid. Dit is voor het hele gezin erg moeilijk en zorgt vaak voor spanningen. Omdat wij weten dat juist de familieband heel belangrijk is willen we ontspanning bieden.

Onze stichting probeert dan ook met eenmalige en doorlopende activiteiten families te ondersteunen. Eerder hebben wij dit gedaan met een benefietvoetbalwedstrijd en een dagje dierentuin. Op dit moment loopt onze Attractie Actie. Hierbij vragen wij sponsoren om een ontspannen uitje aan te bieden aan één of meerdere families waarbinnen de strijd tegen kanker speelt of gespeeld heeft. Dit uitje kunnen wij dan beschikbaar stellen.

Hierbij de oproep aan families om zich te melden als zij een ontspannen uitje kunnen gebruiken. Of natuurlijk omstanders die een familie kennen die dit hard kan gebruiken. Afhankelijk van de sponsoring kunnen wij dan iets leuks aanbieden. Op dit moment bijvoorbeeld een dagje Hortus Botanicus Leiden, de Orchideeën Hoeve en een zintuigelijke ontdekkingstocht door CtheCity in Amsterdam. (Volg onze Facebook pagina voor de actuele mogelijkheden, of stuur een e-mail)

Ik wil benadrukken dat onze stichting volledig op vrijwilligers gebaseerd is en probeert geheel onafhankelijk van financiën te opereren. Wij vragen niet om geld en geven zo min mogelijk geld uit.

Meld jezelf of een andere familie aan en wij gaan kijken wat we voor jullie kunnen betekenen!

Met vriendelijke groet,

Anneke Geraads-Broeren
Voorzitter Samen Sterk Tegen Kanker

Terug naar “Activiteiten (ex-)kankerpatiënten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten