Benefietwedstrijd

Hebt u een activiteit georganiseerd voor, door kankerpatiënten en ex-kankerpatiënten. dan kunt u hier een mededeling plaatsen.
Benefietwedstrijd
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 26 Mei 2013 17:45

Benefietwedstrijd

Berichtdoor Benefietwedstrijd » Zo 26 Mei 2013 17:51

Hallo Allemaal

Laat ik mezelf eerst even voorstellen. mijn naam is Robert Veenstra, ben 31 en woon in Groningen. Ik ben op dit moment bezig om een benefiet wedstrijd te organiseren voor mensen met kanker. Dit zal een voetbalwedstrijd worden, met Bekende Nederlanders. ik ben op zoek naar 20 mensen, die de verschrikkelijke ziekte kanker hebben.. Die wil ik gemixt laten "voetballen" met de Bekende Nederlanders. Je hoeft natuurlijk niet goed te voetballen, want daar draait het niet om. En eruit gaan, kan altijd..

De bedoeling is, om zoveel mogelijk geld op te halen voor een goed doel, en jullie een keer niet aan deze ziekte te laten denken. Mijn vraag is:

Heb je belangstelling, om aan deze bijzondere wedstrijd deel te nemen, zou je me dan een email willen sturen, met wat info over jezelf.. De email kan naar: robert-veenstra@hotmail.nl ( denk hierbij aan hotmail.nl en geen hotmail.com!)) Ik heb in 2004 ook een benefietwedstrijd georganiseerd. Meer hierover lezen kan op http://www.ga-eagles.nl/site/nieuws/nie ... r-kwf.html ( de link wel ff kopiëren) Ik hoop van jullie te horen

Groet Robert Veenstra

Terug naar “Activiteiten (ex-)kankerpatiënten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten