Jongen 18 jaar niet zeker of ik kanker heb

Voor maag-, lever- en darmkankerpatiënten.
Tv25
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 14 Okt 2019 09:29

Jongen 18 jaar niet zeker of ik kanker heb

Berichtdoor Tv25 » Ma 14 Okt 2019 09:41

Hallo,

Ik ben een jongen van 18 jaar en loop nu al 2.5 maand met klachten. Klachten zijn voornamelijk: gevoelige maag soms misselijk, afwisselend last van krampen, weinig eetlust, vermoeidheid.

Ben tot nu toe naar de huisarts geweest om bloed te prikken (in wat ze tot zover hebben gechecked is niks gevonden) en een huisarts heeft me buik gevoeld en zei dat ik een "soepele buik" heb en er dus niks aan de hand is.

In de tussentijd loop ik nogsteeds met klachten en begint het erg frustrerend te worden. Morgen heb ik een echo van mijn buik. Als daar niks word gevonden ga ik wel naar de mdl arts.

Ik heb geen pijn. Mijn ontlasting ziet er goed uit geen bloed of slijm, kleur is goed. Wel veel onverteerde resten vind ik. En moet voor me gevoel nog redelijk wat persen wil het eruit komen. Ook heb ik soms last van "loze aandrang" gevoel dat ik moet maar er komt niks of maar een klein beetje. Laatste 2-3 weken niet echt meer last van gehad.

Mijn vraag echter aan jullie. Ik ben zo bang dat ik misschien wel maag of darm kanker heb. Is dit het geval of mis ik dan echt bepaalde symptomen? Zoals ik al zei geen pijn of bloed. Maar wel andere vervelende klachten.

Hoor graag snel tegemoed,

Groetjes Tv.

Terug naar “Maag-, lever- en darmkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten