dr vogl

Voor maag-, lever- en darmkankerpatiënten.
nisha
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 14 Jan 2016 22:51

dr vogl

Berichtdoor nisha » Do 14 Jan 2016 23:08

Beste
Er is onlangs leverkanker bij mijn oma geconstateerd dat was een klap voor mij want ik ben altijd heel dicht bij haar geweest
In nederland hadden ze haar al opgegeven en zeiden niks meer voor haar te kunnen doen, wij zijn toen direct gaan zoeken waar we terecht kunnen voor een behandeling tegen de leverkanker.
Mijn collega op het werk hielp mij om samen te zoeken naar een behandeling wij kwamen toen uit in duitsland bij dr. Vogl wij hebben inmiddels al 3 behandelingen gehad en het gaat goed met mijn oma we moeten nog 2 behandelingen.
De tumor is 10 procent kleiner geworden (tace chemo embolisatie)
Er is alleen wel een ander probleem de verzekeringen willen het niet vergoeden, heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij hierover informaties geven hoe ik het toch vergoed zou kunnen krijgen.

Alvast bedankt

kilom
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Do 12 Mei 2016 18:26

Re: dr vogl

Berichtdoor kilom » Do 12 Mei 2016 20:52

beste,
in welke stadium zat u oma van leverkanker?
mijn schoonvader werd vorige week Terminaal verklaard dokters willen niets doen?,
het kan toch NIET dat een mens zo moet afzien?

bouzer
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 04 Mei 2016 12:38

Re: dr vogl

Berichtdoor bouzer » Do 04 Aug 2016 15:57

Dag Nisha,


mijn moeder wordt ook behandeld in Frankfurt. Het word door de verzekeraars in Nederland niet vergoed helaas. We hebben van alles geprobeerd, maar volgens hen is het nog een experimentele behandeling.


Terug naar “Maag-, lever- en darmkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten