Drinkvoeding Oral Impact voor operatie darmkanker

Voor maag-, lever- en darmkankerpatiënten.
Lenie55
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 28 Mei 2015 12:41

Drinkvoeding Oral Impact voor operatie darmkanker

Berichtdoor Lenie55 » Do 28 Mei 2015 12:50

Hallo,

Mijn naam is Lenie en ik heb dikkedarmkanker. Over 3 weken wordt ik geopereerd en wordt een deel van mijn dikkedarm weggehaald. Ik hoop zo goed mogelijk door de operatie heen te komen en zo snel mogelijk te herstellen. Nu heb ik gehoord van Oral Impact van Nestlé. Dit is een drinkvoeding, die zorgt dat je genoeg energie en eiwit binnenkrijgt. Maar ook zitten er speciale stoffen in die het herstel bevorderen.

Heeft iemand ervaring met het gebruik van Oral Impact?
Bijvoorbeeld: Hoe is de smaak? Hoelang heb je het gebruikt? Had het volgens jou effect op je herstel? Hoe stonden artsen/diëtisten/verpleegkundigen tegenover Oral Impact? Ben je het op eigen initatief gaan gebruik of op aanraden van arts of diëtist?

Iedere ervaring is welkom, dus ik hoop op reacties!
Alvast bedankt!

Mvg,
Lenie

annelies37
Moderator (lijstbeheerder)
Berichten: 10
Lid geworden op: Za 04 Aug 2012 20:56

Re: Drinkvoeding Oral Impact voor operatie darmkanker

Berichtdoor annelies37 » Za 06 Jun 2015 11:55

Heel veel sterkte ik zie dat er nog geen reactie is maar ik weet wel dat je hetkoud kan drinken dat is het lekkerste.

DIO
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 22 Apr 2016 00:29

Re: Drinkvoeding Oral Impact voor operatie darmkanker

Berichtdoor DIO » Vr 22 Apr 2016 00:34

Hoi Lenie,
Mijn naam is Talitha en ik studeer voeding & diëtetiek. Nu ben ik met een project bezig over Oral Impact en ik vroeg me af of jij het uiteindelijk nog geprobeerd hebt en zo ja, wat je er van vond? Of dat je van anderen verhalen hebt gehoord over het product? Ik moet in mijn verslag namelijk ook weergeven wat gebruikers van het product zelf vinden en na even googelen kwam ik op jouw bericht terecht.

Ik hoop dat alles rondom de operatie goed is verlopen!
Met vriendelijke groet,
Talitha


Terug naar “Maag-, lever- en darmkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten