mijn vader heeft maagkanker

Voor maag-, lever- en darmkankerpatiënten.
liesje
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 05 Feb 2003 20:59
Contact:

mijn vader heeft maagkanker

Berichtdoor liesje » Wo 05 Feb 2003 21:06

Helaas! mijn vader heeft maagkanker. Met een hele minimale kans op behandeling. Graag wil ik met lotgenoten hier over praten. Misschien wordt het verwerken dan wat makkelijker.
Help! Mijn vader heeft maagkanker. Hoe nu verder?

Gast

Berichtdoor Gast » Ma 24 Mar 2003 18:53

hallo liesje,

Wat ontzettend van je vader. Mijn moeder heeft endeldarmkanker. Dit weten we sinds 4 weken. Ze heeft geen uitzaaiingen zover en moet bestraald worden en daarna geopereerd. Ze krijgt een stoma.
Als je ervaringen met mij wilt delen, dan mag je me mailen.
Heel veel sterkte voor jullie!

san_dul@hotmail.com

Groeten san

verdrietig
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Ma 10 Mar 2003 15:43

Re: mijn vader heeft maagkanker

Berichtdoor verdrietig » Di 22 Apr 2003 15:30

liesje schreef:Helaas! mijn vader heeft maagkanker. Met een hele minimale kans op behandeling. Graag wil ik met lotgenoten hier over praten. Misschien wordt het verwerken dan wat makkelijker.


Hoi liesje

Ik kan me voorstellen hoe je je voelt.
Ik weet niet of dit je help, maar toch wil ik je het laten weten.

Mijn schoonzus van 23 jaar hebben ze slokdarm kanker geconstateerd. Ze zou nog maar 3 a 4 weken te leven hebben en als ze aan de chemo zou beginnen maar 30% kans van slagen.

We mogen niet te vroeg juigen maar ze heeft nu haar 2de en zwaarste chemo gehad en is nog geen seconde ziek geweest. Ze heeft een hele mooi pruik en voelt zich prima. Volgende week krijgt ze haar onderzoek om te kijken of dat het gezwel is gestopt met groeien og zelf is gekormpen. Toen ze vorige week dinsdag naar huis mocht heeft haar arts nog gevoelt aan haar uitzaaiingen in haar nek en oksel en die waren bijna niet meer te vinden.

We hebben (ookal gaven de artsen 3 a 4 weken) nu al 7 a 8 weken overleeft ze voelt zich prima en hoopt nu toch weer oud te worden.

heel veel sterkte.
Door je dit te vertellen wil ik laten zien dat het ook niet altijd zo is als ze zeggen

knuffels verdrietig

Gast

Berichtdoor Gast » Do 18 Mar 2004 23:36

Hallo Liesje,
Ik begrijp hoe je je voelt, maar jullie moeten niet meteen wanhopen. Ik ben in augustus 2002 aan maagkanker geöpereerd en in mei 2003 moest ik weer een spoedoperatie ondergaan omdat er uitzaaiingen waren in mijn darmen. Het zag er behoorlijk hopeloos uit en in het ziekenhuis in Rotterdam zeiden ze dat ze niets meer konden doen. Maar toen ben ik terechtgekomen in het VU in Amsterdam en daar kon ik nog wel (experimentele) chemo behandelingen krijgen. Enfin ik ben er nog steeds en voel me redelijk en geniet van iedere dag, dus laat je vader blijven knokken hoor.
Sterkte en groeten.
Ingrid

skyrunner@zonnet.nlhallo

Re: mijn vader heeft maagkanker

Berichtdoor skyrunner@zonnet.nlhallo » Vr 17 Mar 2006 15:25

liesje schreef:Helaas! mijn vader heeft maagkanker. Met een hele minimale kans op behandeling. Graag wil ik met lotgenoten hier over praten. Misschien wordt het verwerken dan wat makkelijker.


:( hallo liesje ook mij vader heeft maagkanker dit is gisteren aan ons bekend gemaakt we moesten als fam bij elkaar komen in het ziekenhuis en het bericht was ook meteen dat er niks meer aan te doen is hij is te zwak voor een opertetie en zijn bloedgehalte is te laag dus bloed transfichie doen ze ook niet zijn hart zou de operatie ook niet aan kunnen al met zeer zwaar gesperek gisteren en uitslag hij heeft ook een hele gele kleur en ik denk dat het ook al verder uitgezaait is maar dat gaan ze niet verder onder zoeken omdat hij niet word geholpen dan is het niet zin vol om verder te gaan kijken naar uitzaaingen hoop wat van je te mogen horen ook hoe het verder met jou vader zal gaan en dat we elkaar wat kunnen begrijpen en uitleggen ik wens je veel beterschap en sterkte


Terug naar “Maag-, lever- en darmkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten