enge klachten

Voor maag-, lever- en darmkankerpatiënten.
tobje.

enge klachten

Berichtdoor tobje. » Di 09 Mei 2006 19:13

Geplaatst: Di Mei 09, 2006 6:08 pm Onderwerp: enge klachten

--------------------------------------------------------------------------------

hallo allemaal,

mag ik even mijn bezorgdheid met jullie delen? (ik denk dat ik dit bericht bij een verkeerd hoofdstuk heb geplaatst vandaar nu hier)
kheb sinds een aantal weken 'enge' klachten.
eerst: bloed bij ontlasting. ook slijm en 'sap', heel dun.
verder veel diaree, opgeblazen gevoel, steeds idee dat ik moet poepen en dan krijg ik er nog geen konijnekeutel uit..
als het wel lukt is het inderdaad een aanelkaargeplakte 'keutel-drol'
weer met vettig slijm/bloed.
(ja sorry niet echt lekker om te vertellen )
verder: ontzettende (lage) buikpijn.
en enorm moe en lusteloos.
en geen eetlust maar ik at toch al nooit veel. (ben vrij dun)
wel veel dorst trouwens met name snachts.
na heel laf 3 weken niet naar dokter gegaan maar dan toch afgelopen maandag wel geweest:
krijg mega-anti-bioticakuur, die moet binnen week alles wegnemen en anders moet ik naar ziekenhuis voor onderzoek.
ze dacht evt aan crohn of ulcerosa of nog een andere naam, maar ja het kan ook 'matchen' met het 'K-woord'..
ik ben helemaal geen hypochonder of aansteller maar dit voelt allemaal niet goed en dat herken ik wellicht aangezien ik ook nog heel gezellig in het molentje zit wegens voorstadium baarmoederhalskanker.
dus volgende week weer een date met de gyn.

ik weet niet wat ik hiervan moet denken, ik voel me gealarmeerd maar denk dat ik maar de kuur moet afwachten?

dank voor het van me af mogen schrijven...

liefs
tobje

Naar boven

Gast

Berichtdoor Gast » Wo 10 Mei 2006 09:15

haai ik ken je verhaal heel goed ik ben zelf 21 en ik heb ook die klachten ik wordt nu doorverwezen naar een arts die een darm ondezoek gaat doen en en mag hopen dat het ook niet het niks met kanker is ik ben ook elke dag bang goed van jou trouwens dat je ook andere aandoeningne aanduidt daar wist ik zelf nog niks van af
ik ben 21 is dan niet wat jong? graag zou ik een reactie willen horen als je eer iets van af weet.

Gast

Berichtdoor Gast » Do 11 Mei 2006 14:46

haai,

tja 21 is jong en zelf vind ik mij met 30 ook nog TE jong!
maargoed,
we moeten maar eens afwachten wat de onderzoeken uitwijzen.
vooralsnog helpt de kuur mij niet; gister 2 keer overgegeven en onmogelijk om naar de wc te gaan terwijl ik de hele tijd het gevoel heb dat ik moet en dat er vanalles uit moet... beh!
krampen en opgeblazen gevoel.

ik wens je veel sterkte bij je onderzoek, wanneer heb jij het?

tobje.


Terug naar “Maag-, lever- en darmkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten