slokdarm kanker

Voor maag-, lever- en darmkankerpatiënten.
verdrietig
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Ma 10 Mar 2003 15:43

slokdarm kanker

Berichtdoor verdrietig » Di 11 Mar 2003 15:48

hallo

wij hebben te horen gekregen dat mijn schoonzus (23) een heel kwaard aardig gezwel in haar slokdam heeft en dat dat zo hart groeit dat ze binnen 3 weken dood kan zijn.

Zij wil toch aan de chemo beginnen ookal weet ze dat dat alleen maar uitstel geeft en dat de kans dat het aanslaat heel klein is.

ze moet volgende week beginnen ze voelt zich nu nog niet ziek en wil nog leuke dingen doen en samen zijn met haar man.

Ik en ook de rest van de familie willen hun nu samen nog een onvergetelijk dag bezorgen. maar met wat en hoe en hoe zouden ze dat vinden.

wat moet ik nu juist wel of niet doen.

ik wil haar niet verliezen

alvast bedankt voor je reactie ...

liefs verdrietig

verdrietig
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Ma 10 Mar 2003 15:43

Berichtdoor verdrietig » Di 11 Mar 2003 15:50

en nog ff tussen haakjes

(ze is helaas opgegeven en heeft uitzaaiingen door heel haar lichaam)

Gast

Berichtdoor Gast » Ma 24 Mar 2003 18:50

Wat een ontzettend bericht. En wat ontzettend oneerlijk is het toch dat kanker jonge mensen treft.. Sinds 4 weken weet ik dat mijn moeder darmkanker heeft. Gelukkig heeft zij geen (zichtbare) uitzaaiingen.
We hebben de afgelopen weken veel met elkaar gepraat.
Ik vind jullie idee om je schoonzusje en broer een onvergetelijke dag te bezorgen heel nobel. Ik zou het zelf geen surprise laten zijn, maar met hen overleggen wat zij nu echt nog zouden willen doen. Zij kunnen namelijk zelf het beste aangeven waar ze nog behoefte aan hebben.
Ik wens je heel veel sterkte de komende periode.
Liefs San

Gast

Berichtdoor Gast » Di 25 Mar 2003 08:47

Anonymous schreef:Wat een ontzettend bericht. En wat ontzettend oneerlijk is het toch dat kanker jonge mensen treft.. Sinds 4 weken weet ik dat mijn moeder darmkanker heeft. Gelukkig heeft zij geen (zichtbare) uitzaaiingen.
We hebben de afgelopen weken veel met elkaar gepraat.
Ik vind jullie idee om je schoonzusje en broer een onvergetelijke dag te bezorgen heel nobel. Ik zou het zelf geen surprise laten zijn, maar met hen overleggen wat zij nu echt nog zouden willen doen. Zij kunnen namelijk zelf het beste aangeven waar ze nog behoefte aan hebben.
Ik wens je heel veel sterkte de komende periode.
Liefs San


bedankt voor je reactie

ik volg je advies op en ga vrijdag bij ze langs dan zal ik met ze doornemen wat ze nog willen doen en misschien is de leukste oplossing een diner bon dat ze zelf kunnen kijken wanneer ze er zin in hebben en dat ze er dan nog lekker samen van genieten.

heel veel sterkte en liefs verdietig

verdrietig
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Ma 10 Mar 2003 15:43

Berichtdoor verdrietig » Vr 02 Mei 2003 09:20

Anonymous schreef:
Anonymous schreef:Wat een ontzettend bericht. En wat ontzettend oneerlijk is het toch dat kanker jonge mensen treft.. Sinds 4 weken weet ik dat mijn moeder darmkanker heeft. Gelukkig heeft zij geen (zichtbare) uitzaaiingen.
We hebben de afgelopen weken veel met elkaar gepraat.
Ik vind jullie idee om je schoonzusje en broer een onvergetelijke dag te bezorgen heel nobel. Ik zou het zelf geen surprise laten zijn, maar met hen overleggen wat zij nu echt nog zouden willen doen. Zij kunnen namelijk zelf het beste aangeven waar ze nog behoefte aan hebben.
Ik wens je heel veel sterkte de komende periode.
Liefs San


bedankt voor je reactie

ik volg je advies op en ga vrijdag bij ze langs dan zal ik met ze doornemen wat ze nog willen doen en misschien is de leukste oplossing een diner bon dat ze zelf kunnen kijken wanneer ze er zin in hebben en dat ze er dan nog lekker samen van genieten.

heel veel sterkte en liefs verdietig



P.S. was vergeten in te loggen foutje.

P.S ik heb in het vraag en antwoorden formun het laatste nieuws gezet over mijn schoonzus haar chemo's hebben gewert

knuffels verdrietig


Terug naar “Maag-, lever- en darmkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast