dermato fibro sarcoma

Een forum voor diverse soorten sarcomen.
janus

dermato fibro sarcoma

Berichtdoor janus » Wo 02 Apr 2003 23:02

Wie is er ook aan deze kwaadaardige tumor geholpen en wil zijn ervaringen delen? Ik kan weinig informatie vinden. Gelukkig is de tumor verwijderd, maar ik blijf nieuwsgierig naar ervaringen van andere patienten.

robertjan

fibro sarcoom

Berichtdoor robertjan » Do 19 Jun 2003 14:54

Hoi Janus,

Zelfde soort is bij mij op 17 jarige leeftijd verwijderd. Ik ben nu 37.
Wil je mailen dat kan: robertjancornet@wanadoo.nl :D

ed

dermato fibro sarcoma

Berichtdoor ed » Zo 29 Jan 2006 09:10

Hoi,
:(
Bij mij is op 6 januari ontdekt dat ik een dermato fibro sarcoom heb.
Er is meteen actie ondernomen omdat ik ook zwanger ben.
Ik ben anderhalve week geleden geopereerd en ze hebben alles weg kunnen nemen. Gelukkig maar.
:D

tavozk
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 08 Mar 2007 22:27

Re: dermato fibro sarcoma

Berichtdoor tavozk » Do 08 Mar 2007 22:32

janus schreef:Wie is er ook aan deze kwaadaardige tumor geholpen en wil zijn ervaringen delen? Ik kan weinig informatie vinden. Gelukkig is de tumor verwijderd, maar ik blijf nieuwsgierig naar ervaringen van andere patienten.


Hallo janus.... zou je misschien contact op willen nemen met mij??/ Heb heel veel vragen... waar hebben ze ervaring met deze ziekte? prognose etc etc.

mijn dank

tavozk
hallo... ik ben op zoek naar mensen met ervaringen met de kwaadaardige tumor dermato fibro sarcoma protuberans... hoop dat jullie mij kunnen helpen

denoorman

dermato fibro sarcoma

Berichtdoor denoorman » Di 26 Jun 2007 17:51

Ook ik had tumoren,in de eerste plaats goedaardig wat bleek uit een punktie.
Toen na de operatie de boel op kweek,bleek achteraf toch kwaardaardig te zijn.Bij mij zat het in mijn lies,en er is te grote van (vvorbeeld) een halve frikandel weggehaald,dat wil zeggen wat ik kon zien.
Later moest er nog meer worden weg genomen .
Ik begon met een snede van zo,n 10 cm,dat bij de 2x vergroot is tot 15 cm en ook de diepte in natuurlijk.
Ik heb nu veel trek pijn ,omdat hij waarschijnlijk bij de spieren en pezen aan het romelen is geweest,en de huid is ook opgerekt uiteraard.
Volgens de arts ben ik er nu vanaf,en ik hoor zeker nog de uitslag van de rest een uitslag,wat weg was gehaald.

gr eric


Terug naar “Sarcomen (diverse soorten)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten