myxofibrosarcoma van intermediair maligne graad

Een forum voor diverse soorten sarcomen.
MARIE
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Di 09 Mei 2006 23:23

myxofibrosarcoma van intermediair maligne graad

Berichtdoor MARIE » Wo 10 Mei 2006 22:34

Ben 10 dagen geleden een "bolletje" weggenomen uit mijn arm, ter hoogte van de elleboog. Diagnose: myxofibrosarcoma van intermediair maligne graad. Morgen afspraak in universitair ziekenhuis. Kan iemand mij zeggen wat mij te wachten staat? Ik voel me kerngezond, heb sinds anderhalf jaar de job van mijn leven, misschien een nieuw lief (vlinders in de buik op 57!)...

nenna
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 08 Dec 2008 16:53

Re: myxofibrosarcoma van intermediair maligne graad

Berichtdoor nenna » Wo 10 Dec 2008 15:16

[quote="MARIE"]Ben 10 dagen geleden een "bolletje" weggenomen uit mijn arm, ter hoogte van de elleboog. Diagnose: myxofibrosarcoma van intermediair maligne graad. Morgen afspraak in universitair ziekenhuis. Kan iemand mij zeggen wat mij te wachten staat? Ik voel me kerngezond, heb sinds anderhalf jaar de job van mijn leven, misschien een nieuw lief (vlinders in de buik op 57!)...[/quote]

Hoe gaat het nu met je?
Mijn man heeft 4,5 jaar geleden een sarcoom op zijn rug gehad, dit is operatief verwijderd. Nu is het terug gekomen op de zelfde plek. Hij is inmiddels weer geopereerd.Hij ligt nog in het ziekenhuis.
Het lastige is dat dit een zeldzame soort is, vergeleken bij de overige vormen van K. Er lijkt geen standaard verloop te bestaan.
MVG


Terug naar “Sarcomen (diverse soorten)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten