Condrosarcoom

Een forum voor diverse soorten sarcomen.
flightbert
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 13:09
Locatie: Voorburg

Condrosarcoom

Berichtdoor flightbert » Di 11 Apr 2006 13:31

Hallo, Bij mij is er een chondrosarcoom in mijn schouder geconstateerd, een rot plek denk ik. Is er iemand die mij hier meer over kan vertellen?
Alvast bedankt. vrgr, Bert

Gast

Re: Condrosarcoom

Berichtdoor Gast » Do 20 Apr 2006 17:04

flightbert schreef:Hallo, Bij mij is er een chondrosarcoom in mijn schouder geconstateerd, een rot plek denk ik. Is er iemand die mij hier meer over kan vertellen?
Alvast bedankt. vrgr, Bert


heb je berichtje gelezen en ben zelf een jaar terug geopereerd aa een chondrosarcoom in mijn schouder/bovenarm moet je zeggen dat de operatie geweldig meegevallen is heb door een constante pijnblokkade via de nek eigenlijk geen pijn gehad. het herstel duurde lang omdat de schouder moeilijk weer kon bewegen maar nu na een jaar gaat het geweldig.

flightbert
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 13:09
Locatie: Voorburg

chondroosarcoom

Berichtdoor flightbert » Do 20 Apr 2006 22:11

hartelijk dank voor je re. ben hier blij mee

flightbert
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 13:09
Locatie: Voorburg

Berichtdoor flightbert » Za 19 Aug 2006 00:12

Zo, zijn inmiddels een half jaar verder. Steeds meer pijn en nog steeds geen operatie datum bekend. Is dit normaal dat het zolang gaat duren?
Kan iemand mij hierover iets vertellen. Alvast bedankt.
Groet, Bert.

flightbert
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 13:09
Locatie: Voorburg

Operatie

Berichtdoor flightbert » Wo 04 Okt 2006 14:09

Hallo, 14 september is de tumor operatief verwijderd. Voel me goed en heb fisio om mijn arm weer funktioneel te krijgen.

Bert.

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Wo 04 Okt 2006 15:53

hoi bert,
fijn om te lezen dat je eindelijk geopereerd bent en vooral dat je je goed voelt! een spoedig verder herstel gewenst!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

flightbert
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 13:09
Locatie: Voorburg

Bedankt

Berichtdoor flightbert » Vr 06 Okt 2006 11:58

Hallo, Bij deze wil ik de mensen badanken voor de reacties en goede wensen die ik gehad heb. Allemaal veel sterkte in de strijd tegen deze ziekte.

Met vriendelijke groet,

Bert.

flightbert
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 13:09
Locatie: Voorburg

Chondrosarcoom

Berichtdoor flightbert » Wo 07 Mar 2007 13:22

Hallo, Terug van weggeweest, twee weken geleden MRI gehad en de uitslag was niet goed. Er zit nog een tumor in mijn schouder. Hopelijk gaan ze hem er snel uithalen. Ook mijn PSA waar de is te hoog (7,8) Dit heeft hopelijk niks met mijn schouder te maken. 15-03 weet ik als het goed is meer. Wordt vervolgd.

Mevrgr, Bert.

flightbert
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 13:09
Locatie: Voorburg

operatie

Berichtdoor flightbert » Wo 31 Okt 2007 19:59

Hallo, daar ben ik weer. Inmiddels zit de narigheid op 3 plaatsen in mijn schouder. Chondrosarcoom graad 2 . Graad 2 bleek uit het materiaal wat ze, na de operatie van een jaar geleden, hebben onderzocht. Sta voor een operatie, weet nog niet wanneer. Het schouderblad raak ik kwijt. Hiervoor in de plaats komt een prothese.
Vraag: heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt,

Mvrgr,

Bert.

flightbert
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 13:09
Locatie: Voorburg

Re: operatie

Berichtdoor flightbert » Zo 06 Apr 2008 17:46

Nou , ben inmiddels (27 maart) geopereerd. Tijdens de operatie bleek de prothese niet te passen. Men heeft toen een spaan van mijn scheenbeen afgehaald en gebruikt voor mijn schoudert. (knap hé). Het dak (acromion) van de schouder is dus verwijderd. Hiervoor in de plaats zit nu een stuk scheenbeen. Nu maar revalideren.

Mvrgr, Bert.

Peggy
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 18 Dec 2007 19:34

Voorspoedig herstel

Berichtdoor Peggy » Zo 13 Apr 2008 14:18

Hallo Flightbert; wou je bij deze heel veel succes toewensen en een goed herstel; zag dat je eerste bericht van een hele tijd geleden stammen en dat de anderen (die je aanmoedigden of met je van gedachten wisselden)niet meer op 't forum zijn geweest. Inmiddels heb je weer heel wat achter de rug. Zocht eigenlijk naar een ander onderwerp(met schouder te maken);dus bij deze hoop ik dat je de nare periode achter de rug hebt en
fijn aan je toekomst kan bouwen.
groet
Peggy

flightbert
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 13:09
Locatie: Voorburg

Re: Voorspoedig herstel

Berichtdoor flightbert » Zo 13 Apr 2008 15:58

Hallo Peggy,

Hartelijk dank voor je berichtje, gaat steeds beter met mij en voel me goed. Als het scheenbeen goed is aangegroeid mag ik naar de fysio maar dat zal nog wel ff duren. Ik wens jou succes met je zoektocht over de schouder.

Mvrgr, Bert.


Terug naar “Sarcomen (diverse soorten)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten