Ben ongerust en bang dat het baarmoederkanker is!

Een forum voor baarmoederkanker, baarmoederhalskanker en eierstokkanker.
Marcha
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Zo 17 Nov 2013 12:29

Ben ongerust en bang dat het baarmoederkanker is!

Berichtdoor Marcha » Za 23 Nov 2013 18:30

Hallo aan iedereen die dit leest..... :wink:

Ik zal mij eerst even voorstellen; ik ben Marcha en in december word ik 61 jaar.
Ben getrouwd en moeder van een zoon van 30 en een dochter van 29 jaar.
Ik werk parttime als secretaresse bij een Hogeschool.

Ik zal bij het begin beginnen, en dan denk je waarschijnlijk je zit hier bij het verkeerde topic. :|
Maar op het einde zal je zien dat dit (voorlopig) niet zo is. :roll:

Ongeveer vier weken geleden kreeg ik behoorlijke diaree en voelde mij niet echt lekker, voor mijn gevoel heb ik een week buikgriep gehad.
In de tweede week dacht ik dat dit nu wel over moest zijn, maar toen kreeg ik enorme buik en maagkrampen.
Echt van die verschrikkelijke krampen, te vergelijken met weeën. De diaree was inmiddels wat genormaliseerd tot normale ontlasting. Maar ik heb al een paar jaar geen stabiel ontlastingspatroon, de ene keer diaree, dan weer normaal. Ook heb ik de laatste jaren veel last van aambeien en ik smeer me naar met triAnal, wat wel verlichting geeft maar de aambeien niet doen verdwijnen. En ik kreeg verschrikkelijke last van een opgeblazen maag, zo'n opgeblazen fietsband net onder mijn borsten. Echt zo erg dat ik het gevoel had dat die kon klappen. :? Toen ik ging goochelen en ik op een site kwam waarop je allerlei testen kon doen, heb ik de test darmkanker gedaan. Ik kwam uit op 60% kans op darmkanker, dus vond het inmiddels wel tijd om naar de huisarts te gaan. :| ook ivm de aambeien vond ik dat hier maar eens een definitieve oplossing voor moest komen. :roll: