20 jaar en uitstrijkje laten maken

Een forum voor baarmoederkanker, baarmoederhalskanker en eierstokkanker.
Malissa
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 19 Feb 2013 10:33

20 jaar en uitstrijkje laten maken

Berichtdoor Malissa » Di 19 Feb 2013 10:44

Hallo, ik ben nieuw hier op het forum en ik wil graag mijn verhaal met jullie delen.

ik ben net 20 jaar geworden, en kampte al met problemen toen ik amper 19 jaar was, met contactbloedingen tijdens de seks, ( ik heb zelf een vriendin maar wij gebruiken daar sexspeeltjes voor) die contact bloedingen duurden maar 2 minuten en was dan weer weg wel had ik dan een naar gevoel in mijn onderbuik alsof het strak trok. en het is ook niet altijd even fijn gevoel soms wel soms niet.. maarik geef er dan niet aan toe.
nu sinds 2 week geleden krijg ik meer klachten ik kreeg inwendig jeuk bij mijn vagina pijn bij het plassen en branderig gevoel ook moet ik soms in 1uur wel 4 x plassen en soms kleine soms grote, het raarste is mijn urine is goed en die klachten heb ik niet altijd !, dag in dag uit zeg maar, die contactbloedingen heb ik wel altijd als hij te hard of langs mijn baarmoedermond komt. al bijna ander half jaar.en afentoe last van zeurderige nek en onderrug. Ik heb vorige week woensdag afspraak gemaakt bij de dokter, om een uitstrijkje te laten maken en te praten over mijn klachten, een soa zou ik niet echt kunnen hebben wegens dat ik een vriendin heb en voor haar ben ik haar eerste partner met seks. tijdens het uitstrijke laten maken kon ik wel door de grond heen zakken zon pijn en kreeg er tranen van , bij het het eerste uitstrijke kwam er al veel bloed opzetten, en dat alleen maar door 1 wattenstokje, ze schrok er zlef ook van wand ze zij dat hij enorm rood was en geirriteerd, ze heeft alles aangekruist zodat ze overal op gaan controleren.
Nu voel ik me al 1 week lang moe, alsof het energie uit me ledenmaten weg zijn en loop elke dag met hoofdpijn. ook heb ik soms aan de linker en rechter kant van mijn borstkas een drukkend gevoel en pijn aan mijn armen, ( misschien door stress wand ik wil zoo graag de uitslag weten.)

Ik ben bang boor baarmoederhalskanker waarom omdat ik al met die gevoelige baarmoedermond al ander half jaar mee loop. en als dat een onsteking zou moeten zijn ben ik nu al veel te ver heen. en word het alsnog baarmoederhalskanker. ik vind dit echt vreselijk.. soms loop ik te lang erover na te denken en krijg ik snachts last van een angstaanval.
Niemand in mijn familie heeft last van baarmoederhals kanker,, maar ze zeggen altijd 1 kan de eerste zijn in de volgende generatie.
De dokter zij wanneer er niks uit de uitstrijkje komt stuurt ze me alsnog doornaar het ziekenhuis vanwege een overgevoelige baarmoedermond.

Herkennen jullie wat in mijn klachten?

bedankt voor t lezen.,

groeten malissa

Malissa
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 19 Feb 2013 10:33

Re: 20 jaar en uitstrijkje laten maken

Berichtdoor Malissa » Do 21 Feb 2013 10:51

Hallo,

Ik zie wel dat mensen dit lezen maar niet reageren helaas.

toch nog even een update.

uitslag was binnen pap 0 omdat ze niks konden vinden door teveel boed of afscheiding, ik ben ten einde raad, heb veel gehuild en morgen weer een afspraak.

ik loop hier al 1 jaar mee, met zon gevoelige baarmoeder. wand bij t eerste uitstrijkje kwam er al heel veel boed. help :(

Btje
Lid
Berichten: 114
Lid geworden op: Do 04 Nov 2010 21:16

Re: 20 jaar en uitstrijkje laten maken

Berichtdoor Btje » Do 21 Feb 2013 22:52

Hoi Malissa,

Wat vervelend dat je baarmoederhals zo gevoelig is.
Echter hoeft dit natuurlijk niet meteen het ergste te betekenen. Baarmoederhalskaner is ook niet erfelijk, dus het maakt niet uit of het wel of niet in de familie voortkomt. Baarmoederhalskanker wordt bijna altijd veroorzaakt door het HPV virus, deze heeft vaak 10 tot 15 jaar nodig om werkelijk te ontwikkelen tot baarmoederhalskanker. Gezien je leeftijd, lijkt me dit niet heel waarschijnlijk. Je angst kan ik me voorstellen, vooral als het afnemen van het uitstrijkje zo pijnlijk is. Heb je toevallig een spiraal? Omdat je pap score 0 was, neem ik aan dat ze opnieuw een uitstrijkje nemen? Wel fijn dat ze je als nog doorsturen naar het ziekenhuis. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Sterkte, groetjes Btje

Malissa
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 19 Feb 2013 10:33

Re: 20 jaar en uitstrijkje laten maken

Berichtdoor Malissa » Vr 22 Feb 2013 12:51

Hoi,

nee ik gebruik geen spiraal,

en ik heb hier al meer dan 1 jaar lang last van, en ik wil het liefst doorgestuurd worden naar een ziekenhuis, wand een onsteking verwaalozen kan ook baarmoederhals kanker op een duur veroorzaken.
ik zou er graag van af willen, wand ik heb tot nu toe nog steeds geen leuke geslachtsgemeenschap gehad. ik vind het erg vervelend dat ze geen cellen kunnen vinden. wand over 6 week zouden ze dat dan ook niet kunnen. het liefst heb ik dat ze gewoon met een camera gaan kijken in het ziekenhuis, de doktoren in het ziekenhuis kunnen meer. dan doktoren in een praktijk.

vandaag ga ik naar de dokter opnieuw

groeten malissa


Terug naar “Baarmoeder-, baarmoederhals- en eierstokkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten