pap 4 cin 3

Een forum voor baarmoederkanker, baarmoederhalskanker en eierstokkanker.
Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: pap 4 cin 3

Berichtdoor Bart1974 » Wo 02 Mei 2012 20:49

Hoi Nena,
Wat een spannende tijd zal dit voor je zijn. Helaas kan ik niet de uitslag voorspellen, echter in veel ziekenhuizen is het wel zo dat alleen de arts de uitslag mag doorgeven of het nu goed of fout is. Ik wens je echt heel veel sterkte, nog een dag volhouden...

Liefs
Bart

nena25
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Do 19 Apr 2012 00:16

Re: pap 4 cin 3

Berichtdoor nena25 » Do 03 Mei 2012 09:44

hallo iedereen!

ik heb de uitslag binnen!
en...............................
de dokter heeft me verteld dat er verschillende vormen zijn van niet zo erg tot matig tot ernstige vorm, ik had de ernstige vorm en ze hebben er een groot stuk uitgehaald dat is nu dus onderzocht en alles is nu weg!!!!!!
yes yes yes hij zei mevrouw u bent clean!!!! oh wat heerlijk!
geweldig nieuws!
nu moet ik nog wel steeds op controles komen maar dat is voor mij ook wel fijner als er dan iets terug komt zijn ze er op tijd bij denk ik dan maar weer.

ik ben zo blij!

ohw en ik wil jullie allemaal even bedanken voor jullie steun het was geen leuke tijd en ik kon hier mijn ei even kwijt dank jullie wel!!!
dat waardeer ik zeker!

Btje
Lid
Berichten: 114
Lid geworden op: Do 04 Nov 2010 21:16

Re: pap 4 cin 3

Berichtdoor Btje » Do 03 Mei 2012 11:34

Wauw fantastisch!

Gefeliciteerd met deze goede uitslag! Heel fijn, dat ze alles weg hebben kunnen halen, en ja de controles zijn alleen maar fijn, ook voor je geestelijk toestand!

Nou meid geniet er lekker van, het is je gegund!

Liefs
Btje

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: pap 4 cin 3

Berichtdoor Bart1974 » Do 03 Mei 2012 11:51

Gefeliciteerd Nena !!!

nena25
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Do 19 Apr 2012 00:16

Re: pap 4 cin 3

Berichtdoor nena25 » Do 03 Mei 2012 12:28

dank jullie wel!
ja idd geestelijk is het zwaar, en zelfs net begon ik nog te denken heeft ie het wel goed gezegd heb ik het wel goed gehoord maar als hij zegt je hoeft niet eerder weer te komen dan met de controle
is het duidelijk maar je bent altijd zenuwachtig ik ben zo blij!
heh heh rust!

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: pap 4 cin 3

Berichtdoor liddy » Do 03 Mei 2012 13:47

Geweldig. Ik ben zo blij voor je.
En jouw verhaal zal anderen weer kunnen helpen, dat het echt waar is dat je na een relatief lichte behandeling schoon kunt zijn.
Nu kun je met volle teugen gaan genieten.

nena25
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Do 19 Apr 2012 00:16

Re: pap 4 cin 3

Berichtdoor nena25 » Do 03 Mei 2012 17:22

ja idd liddy,

ik ben er nog niet echt bewust van hoor dat het goed is gegaan ik wacht ook eerst nog ff de controle af want dan moeten ze nog ff een uitstrijkje make om te kijken of het ook echt pap1 is wat ze dus wel verwachten huisarts was ook blij voor me, ik krijg het dossier nog van hun want ik moet een andere arts ivm verhuizing dus dan zie ik het ook op papier staan dan geloof ik het eerder hahaha.

en idd het is ook heel goed voor anderen om dit te lezen dat 1 operatie het al weg kan halen, en het niet altijd kanker hoeft te zijn.
waar ik ook zo bang voor was, ik hoop dat andere vrouwen hier wat aan hebben.

isme
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 26 Jun 2012 20:49

Re: pap 4 cin 3

Berichtdoor isme » Di 26 Jun 2012 21:05

Hallo lotgenoten,

Ik heb net bericht gekregen dat mn biopt niet goed was en moet over 2 weken onder het mes voor een exconisatie. Ook is op een echo een (of meerdere? ) poliep(en) in mn baarmoeder ontdekt en deze zal tijdens de operatie verwijderd worden indien nodig.Ik heb zelf zoiets van: Haal de boel er maar helemaal uit, dan ben ik ervan af! Het begon met een pap3, toen een biopt, (uitslag CIN3). Heel onzeker allemaal en ik voel me behoorlijk zenuwachtig. Ben nog nooit onder narcose geweest en vind het best wel eng. Daarnaast ben ik ook niet zo gerust op de uitslag. Ik zal me eraan over moeten geven, maar ik ben alles behalve happy met de situatie. Ik zou graag meer willen weten van mensen die hier ervaring mee hebben. Ik weet dat druk maken niet helpt, maar ik blijf er mee bezig in mn hoofd.
Voor jullie allen: Sterkte met alles!!

vr gr

nena25
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Do 19 Apr 2012 00:16

Re: pap 4 cin 3

Berichtdoor nena25 » Zo 15 Jul 2012 23:04

hoi isme,

wat erg voor je, maar rustig blijven idd, ik weet heel goed hoe je je voelt! ik ben zo gestresst geweest! maar het hielp niks ik ben nu bezig te stoppen met roken, en ook ik draaf soms nog door, ik moet nu ook een jaar wachten op een uitstrijkje dit hebben ze bij mij nog niet gedaan en daar maak ik me zorgen over ook al zeggen ze dat de snijranden schoon zijn ik wil een pap uitslag horen. maar over een jaar moet ik daarvoor terug komen hebben ze gezegt.


je bent op de goede plek meid! en luister goed naar wat ze zeggen tegen je en schrijf je vragen op het kan je helpen, ik nam iemand mee omdat ik mijn hoofd er niet goed genoeg bij had ik vergat telkens wat ze zeiden.
hou me op de hoogte as je wil?

sterkte meid!


Terug naar “Baarmoeder-, baarmoederhals- en eierstokkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten