Pap 3a en hpv

Een forum voor baarmoederkanker, baarmoederhalskanker en eierstokkanker.
Jess08
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: Vr 02 Mar 2012 15:47

Pap 3a en hpv

Berichtdoor Jess08 » Vr 02 Mar 2012 16:09

Hallo allemaal,

Ik loop nu ongeveer acht weken met aanhoudende buikpijn,beetje weeig gevoel, ontzettende vermoeidheid en nog meer vage dingen.
Ik ben daarvoor bij de huisarts geweest en hij heeft een inwendig onderzoek gedaan,dit leverde niets op maar omdat ik er toch lag
heeft hij gelijk een uitstrijkje genomen.
Hieruit kwam pap3 en tevens het hpv virus..echt je wereld stort in! ik schrok me rot en hij maar uitleggen en blabla maar amper gehoord..
Ik ben 26 jaar overigens.
De huisarts stuurde me door naar de gyneacoloog en acht maart heb ik een afspraak staan voor een colscopie.
Ik vind het vreselijk eng maar goed het moet!
Nu is het zo dat mijn gevoel ook niet goed voelt.. tuurlijk het hoeft niets te zijn, maar die klachten...
Last van de baarmoeder maar anderzijds ook het idee dat het bij mijn eierstok wegkomt. Ligt aan de houding hoe ik zit of lig.
Mijn buik is helemaal opgezet, ik lijk wel zwanger! maar die test was negatief.
Soms ook misselijkheidsgevoel en ik moet vaker plassen en heb vage pijn in mijn onderrug.
Last but not least....ontzettende vermoeidheid! Om twaalf uur smiddags ben ik kapot! niet handig met twee peutertjes...

Ik heb gelezen over het hpv virus maar eerlijk,ik snap er werkelijk niks van hoe dat zit en wat precies het veroorzaakt en waardoor.
Weet alleen dat het een soort soa is..maar heb weinig partners gehad in mijn leven en nu en al vijf jaar getrouwd....
Zien ze bij de colscopie ook of het eventueel bij de eierstokken mis is?
Oh echt ik zie er als een berg tegenop!

Vrijen is eigenlijk ook onmogelijk geworden.het doet echt zeer,had ik wel eerder heel af enmtoe maar niet op deze manier.
Ook dat geeft een soort weeig gevoel en soms krampen erna..

Zucht..wat moet ik toch nu allemaal?
Ben zo onzeker hierover momenteel!