Onzekerheid en lang wachten

Een forum voor baarmoederkanker, baarmoederhalskanker en eierstokkanker.
riaw
Lid
Berichten: 255
Lid geworden op: Zo 12 Sep 2010 19:48

Re: Onzekerheid en lang wachten

Berichtdoor riaw » Wo 16 Nov 2011 18:08

Gefeliciteerd met de uitslag en hopelijk kunnen ze de klachten ook nog verhelpen.

CC.
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: Wo 12 Okt 2011 00:28

Re: Onzekerheid en lang wachten

Berichtdoor CC. » Ma 30 Sep 2013 23:18

Gewijzigd ivm nutteloze info
Laatst gewijzigd door CC. op Ma 15 Sep 2014 15:58, 2 keer totaal gewijzigd.

MVV1985
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 30 Okt 2013 11:00

Re: Onzekerheid en lang wachten

Berichtdoor MVV1985 » Wo 30 Okt 2013 11:27

Hoi allemaal,

Ik ben ook even nieuwsgierig en misschien hebben jullie hier ook een antwoordt op. Omdat ik al een paar maanden last heb van abnormaal bloedverlies heb tijdens me menstruatie (duur ong 3 weken) ben ik naar de huisarts gegaan.Daar heeft de huisarts een inwending onderzoek gedaan en daar kwam ook uit dat me baarmoedermond wat naar buiten kwam maar dat dit vrij nogmaal was. Ik ben 2 weken terug geweest voor een uitstrijkje en had binnen 2 dagen een brief van de huisarts over de bus om toch ook maar even langs de gynecoloog te gaan voor een vaginale echo. Uitslag van het uitstrijkje was pap2. Ik snap dat dat bij de pap4 uitslagen weinig voorsteld maar ben toch bang omdat er erg veel kanker aan bij kanten van mijn ouders families voorkomen, mijn moeder is dan ook op 49 jarige leeftijd overleden aan kanker. Nou heb ik op google een beetje lopen struinen maar ik vraag me af waarom ik toch doorverwezen wordt naar de gynecoloog met een pap2 uitslag. Het enige wat de huisarts zei dat ik toch maar even naar de gynecoloog moest omdat ik er in aanmerking voor kom.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Onzekerheid en lang wachten

Berichtdoor liddy » Wo 30 Okt 2013 13:17

Dit klinkt als een zeer verantwoorde huisarts, die gezien jouw familiegeschiedenis wat kanker betreft,
graag zijn/haar idee dat het niets is, toest aan de kennis van een gynaecoloog.
Gewoon een voorzorgsmaatregel die een kundige huisarts toepast.
Wees er blij om en maak je niet ongerust.


Terug naar “Baarmoeder-, baarmoederhals- en eierstokkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten