voorstadium baarmoederhalskanker

Een forum voor baarmoederkanker, baarmoederhalskanker en eierstokkanker.
marie-louise
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 08 Nov 2006 00:13

voorstadium baarmoederhalskanker

Berichtdoor marie-louise » Wo 08 Nov 2006 00:24

hoi ik ben marie-louise en ben 31 jaar oud,vorig jaar moest ik mijn eerste uitstrijkje laten maken en kreeg na 4 weken de uitslag dat er onrustige cellen waren gevonden,maar niets verontrustend.ik moest met een half jaar terug komen voor controle.in mei heb ik dat gedaan en had al na 1 week een brief in de bus van de huisarts of ik contact wou opnemen,ik wist natuurlijk al wel dat het foute boel was,maar jah hoever geen idee,ik werd doorverwezen naar de gyn,daar heeft hij eerst hetzelfde uitstrijkje gedaan en had ik pap3a,maar hij wou nog een biopsie uitvoeren,goed ook gedaan en hier kwam weer een andere uitslag uit.ik ben afgelopen 20 september geopereerd en hebben ze ongeveer 10cm van mijn baarmoedermond geschaafd.maar ik ben nog niet gerust,mijn gyn liet ook heel weinig los,en ik was nog te ontwetend wat het nu eigenlijk allemaal inhied en wat er gebeurde,want er komt zoveel in een keer op je af.ik krijg volgende week de uitslag,maar ik zou graag ik contact willen komen met vrouwen die het zelfde hebben meegemaakt en wat hun ervaringen zijn geweest en ook na die tijd.
alvast bedankt mvgr marie-louise

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Berichtdoor starfleet » Wo 08 Nov 2006 01:38

Voor nu kun je niet veel meer dan afwachten wat de uitslag is van het weefsel dat afgeschraapt is.

Op deze site vind je vrij complete informatie over uitstrijkjes en verdere stappen.

http://europe.obgyn.net/nederland/patie ... erhals.htm

Anne


Terug naar “Baarmoeder-, baarmoederhals- en eierstokkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten