2 x pap3a en heb weer klachten, dokter luistert niet

Een forum voor baarmoederkanker, baarmoederhalskanker en eierstokkanker.
jennyiet
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 22 Sep 2008 22:21
Locatie: amsterdam
Contact:

2 x pap3a en heb weer klachten, dokter luistert niet

Berichtdoor jennyiet » Ma 22 Sep 2008 23:02

Er is nu 2 x pap 3a cinn II gevonden.
En hier nu 2 x aan geholpen.
Na de eerste keer dacht ik nu is het over, mis, kreeg na een maand of 2 weer klachten, spontane bloedingen ook na sexueel contact.
Wou toen weer een uitstrijkje laten maken, maar de gynaecoloog nam mij niet serieus en zei dat het niet zo snel weer terug kon komen.
Toch had hij een uitstrijkje gedaan, en wat bleek, ja hoor het zat er weer na 2 maanden.
Ik ben toen onder narcose geholpen, omdat ik de eerste keer als niet fijn ervoer.
Nu wederom 3,5 maanden later, weer spontane bloedingen alleen bruin bloed.
Ben toen naar mijn gynaecoloog gegaan en uitleg gevraagd, want de angst zat er goed in.
Er werd mij verteld dat er echt niks zat, er werd een echo gemaakt en mijn probleem werd van de tafel geschoven.
Hij zei het is niet goed om nu weer een onderzoek te doen, kom maar over een half jaar terug.

ik weet even niet zo goed meer wat ik moet doen !!!
2 weken terug begon het bloeden weer zo,n 5 dagen voor mijn menstruatie, dacht zal wel weer over gaan maar nu een week na mijn menstruatie bloed ik nog steeds en niet zo,n beetje ook en ditmaal helder rood
wie helpt mij

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Di 23 Sep 2008 13:38

Heel begrijpelijk dat je niet weet wat je moet doen.

Het komt op mij over alsof de eerste keer niet genoeg is weggehaald en dat het daarom terugkwam.
Er zal een reden zijn waarom de gynaecoloog zegt dat er na de tweede keer echt niets meer zit.
Blijkt dit uit het pathologisch onderzoek van het weggehaalde weefsel?
Ik zou een afspraak maken met de huisarts.
Laat je huisarts uitleggen hoe het zit, laat merken dat je ongerust bent.
Veel sterkte.


Terug naar “Baarmoeder-, baarmoederhals- en eierstokkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten