knobbel in de borst

Voor de borstkankerpatiënten.
Jaytasch

knobbel in de borst

Berichtdoor Jaytasch » Wo 04 Feb 2004 19:10


Haai allemaal,

Hoe ik moet beginnen weet ik niet echt, woorden schieten namelijk te kort als ik al dit alles lees, het snijt als een mes door mijn vlees heen, ik wordt in april 23 jaar en heb een zoontje van 1 1/2 jaar (18 juni 2002) en ben vroeger (11 jaar was ik toen) geholpen aan een moedervlek omdat deze kwaadaardig zou zijn, loop nog steeds met een heel lelijk litteken op mijn rug/bil. Ben er na zoveel jaar wel aangewent maar wilde het nooit meer mee maken, toen ik nog meer moedervlekken kreeg het nooit doorgegeven. Loop nu al bijna 3 jaar met een moedervlek op mijn bovenbeen die een hard stukje er onderheeft (knobbeltje) pas geleden kreeg ik steeds steken in mijn borst kon geen adem halen maar stelde het uit om naar de dokter te gaan, nu komt mijn zoontje langs me en voelde ik een hele erge pijn en het knobbeltje (bobbeltje in mijn borst- links) groeit ook steeds verder in een maand of 3 is hij nu al het dubbelen gegroeit en voel me vaak helemaal niet lekker, maar het was de pijn in mijn borst dat mij vandaag naar de dokter heeft doen gaan. en ja hoor met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel schrijf ik dit nu hier, de dokter vertrouwd het ook niet omdat ik alleen daar last heb, dus nergens anders niet onder mijn oksel of wat dan ook, want het kon ook van de menstruatie zijn of misschien wel een melkklier dat nog niet weg getrokken is, maar nee daar is het al te laat voor mijn zoontje wordt al weer bijna 2jr. nu moet ik woensdat naar het ziekenhuis voor een onderzoek en ik weet nu gewoon gevoels matig zo slecht omdat ik al denk te weten wat de uitslag zal zijn. maanden geleden zei ik al dat ik dood zou gaan, dat is het gevoel wat mijn lichaam mij geeft. wat is de kans na mijn geschiedenis met kwaadaardige moedervlekken dat ik nu borst kanker heb??? heeft iemand nog een paar goede iedeeen om deze week door te komen, ik heb al genoeg gehuild voor vandaag maar morgen wil ik niet weer opnieuw beginnen.

alvast bedankt!! en sterkte en succes allemaal

liefs Jameline-Tamara
jaytasch@hotmail.com


Gast

Berichtdoor Gast » Do 05 Feb 2004 16:54

Ik heb geen advies maar wil je wel heel veel sterkte toe wensen en hoop dat het volgende week toch meevalt.

christa25

niet leuk

Berichtdoor christa25 » Do 12 Feb 2004 11:25

verschrikkelijk gevoel lijkt me dat
ik wens je veel succes
je moet blijven vechten ,misschien is er goed nieuws of misschien slecht
nooit opgeven je heb een kindje van bijna 2 jaar waar je voor moet vechten.
je weet pas wat er echt aan de hand is als de artsen je onderzocht hebben.
Ik leef met je mee en denk aan je

martin1976
Lid
Berichten: 123
Lid geworden op: Do 08 Okt 2009 07:25
Locatie: Den Haag
Contact:

Re: knobbel in de borst

Berichtdoor martin1976 » Zo 08 Nov 2009 14:02

Ik wil je heel veel succes wensen.
www.stinafo.nl Stichting Nationaal Fonds ´het gehandicapte kind´
Stinafo is een onafhankelijke organisatie die gehandicapte en chronisch zieke kinderen helpt grenzen te verleggen.


Terug naar “Borstkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten