chemo kuur FEC

Voor de borstkankerpatiënten.
jetteke
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Za 28 Mei 2005 20:22
Locatie: Brabant

chemo kuur FEC

Berichtdoor jetteke » Za 28 Mei 2005 20:37

afgelopen maart is mijn borst geamputeerd en is de schildwachtklier verwijderd. alles is goed verlopen, de kanker is niet uitgezaaid en ze hebben hem helemaal kunnen verwijderen. er is ook al meteen een expander geplaatst voor het oprekken van de huid.

ik moet wel 5 chemo kuren hebben. nu zou ik graag van anderen weten hoe ze dit ervaren en wat dingen zijn die ze tegen komen

het is de :evil: FEC :twisted: kuur.

ik hoop wat meer te weten te komen van ervarings deskundigen

Jetteke

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Zo 29 Mei 2005 19:19

hoi Jetteke,

ik weet niet of het wat voor je is; maar er zijn hier mailgroepen voor vrouwen met borstkanker.. de Fec kuur klinkt mij (zelfs als niet borstkankerpatient) zeer bekend in de oren, dus ik ben er van overtuigd dat in de mailgroep meerdere mensen te vinden zijn die hem gehad hebben.

Mocht dit echter niets voor je zijn; en wil je eigenlijk puur informatie en geen direct contact al met lotgenoten; dan kan ik je vraag ook even naar hun verplaatsen, zodat er mensen hierheen komen om hem te beantwoorden.. want ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die je aan ervaringen kunnen helpen!

sterkte in elk geval!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Gast

Berichtdoor Gast » Vr 03 Jun 2005 12:46

Hoi Jetteke,

De FEC kuur is de standaard kuur momenteel voor niet uitgezaaide borstkanker. Ik ben daar net mee klaar en mij is het allemaal erg meegevallen.

Kijk anders eens op de site www.de-amazones.nl daar staat erg veel info.

Groet,


Terug naar “Borstkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten