Terugkeer teelbalkanker??

Forum voor zaadbalkanker- (teelbalkanker) en peniskankerpatiënten en hun naasten.
JTGL
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 20 Aug 2013 17:58

Terugkeer teelbalkanker??

Berichtdoor JTGL » Di 20 Aug 2013 17:59

Hallo,

Vorig jaar in juli werd er bij mij teelbalkanker geconstateerd(non seminoom). Ik was er vroeg bij en een operatie was voldoende. Afgelopen jaar wel elke maand controle en om de 3 maanden een CT scan gehad. Momenteel zit ik voor mijn werk in Ecuador en heb hier ook twee keer bloed laten prikken. Bij de tweede prik was de LDH waarde veel te hoog!

Prikdatum: 13-8-2013

Resultaat Normaalwaarden
LDH 870* 313-618
BHCG <0.100
alfa-FP 6,12 0.00-7.00

De LDH waarden zijn dus aan de hoge kant. Bij de vorige prikdatum in Ecuador was alles normaal.

Prikdatum: 25-6-2013

Resultaat Normaalwaarden
LDH 350 313-618
BHCG <0.100
alfa-FP 3,76 0.00-7.00

Moet ik me nu ernstig zorgen gaan maken? De andere waarden zijn wel binnen de normaalwaarden. Zou het toch mis zijn of is er misschien iets anders aan de hand?

mulderke
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 01 Jun 2012 16:55
Locatie: Omg Breda grens Belgie

Re: Terugkeer teelbalkanker??

Berichtdoor mulderke » Di 03 Sep 2013 13:58

Beste JTGL,

Ik denk dat je het beste met je oncoloog contact kan opnemen, die weet ook je voorgeschiedenis van bloedwaarden en je behandeling. Voor en na je opname.
Het lijkt mij de aangewezen persoon om dit te bestuderen. Een diagnose via een internetsite/forum lijkt me niet zo verstandig. Ikzelf ben voorzichtig met (alle goedbedoelde) adviezen op fora etc.
Ik denk dat dit forum ook meer bedoeld is om elkaar te ondersteunen, je verhaal eens willen vertellen en tips aan elkaar geven.
Maar dit is slecht mijn mening, dus voel je vrij om er mee te doen wat jezelf wil.

Groeten,
Mulderke

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Terugkeer teelbalkanker??

Berichtdoor liddy » Di 03 Sep 2013 22:07

Ik sluit me aan bij Mulderke. Ik zou je wel willen helpen, echter het is niet mogelijk.
Je hebt echt het oordeel van een oncoloog nodig die het hele plaatje kan beoordelen
en niet enkel af hoeft te gaan op bloedwaardes.


Terug naar “Zaadbal- en peniskanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten