Zaadbal word verwijderd

Forum voor zaadbalkanker- (teelbalkanker) en peniskankerpatiënten en hun naasten.
Jacob
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 09 Jul 2013 22:01

Zaadbal word verwijderd

Berichtdoor Jacob » Di 09 Jul 2013 22:12

Goedenavond.

Vanmiddag moest ik om 15.30 voor een echo van mijn linkerbal in het ziekenhuis zijn. Na de echo werd er tegen mij gezegd dat hij nog een arts wilde raadplegen, en dat deze misschien zelf ook nog even wilde kijken. Dan kan je al wel raden dat er iets niet goed zit. Bij de 2'de echo werd het inderdaad duidelijk dat het niet goed was, maar het was niet mijn linker bal maar het is de rechter bal die niet goed is. De arts vertelde ook gelijk dat hij eerder een kwaadaardige tumor verwachte dan iets anders. Hierna werd ik gelijk doorgestuurd naar de uroloog die mij verder heeft onderzocht. Om 16.40 stond ik weer buiten het ziekenhuis met de mededeling dat ik morgen 10-07-2013 moet melden om die dag nog te worden geopereerd. Ze kunnen nog niet met zekerheid zeggen wat het is, maar dat zal in de komende week wel duidelijk worden.

Laten we hopen dat het hier bij blijft en dat ik hier nog lang over mag schrijven en mijn ervaring met anderen mag delen.

Mvg
Jacob

Terug naar “Zaadbal- en peniskanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten