ook kanker?

Forum voor zaadbalkanker- (teelbalkanker) en peniskankerpatiënten en hun naasten.
gastgast

ook kanker?

Berichtdoor gastgast » Za 09 Aug 2003 13:50

hallo allemaal

ik heb een vraag aan jullie, als pro's zeg maar
ik heb boven mijn bal ook iets, alleen ik weet niet of het een tumor is, het is nl niet hard en ook geen bobbeltje, meer een soort hele grote aders zeg maar (alleen neit gekleurd). ik heb het al twee jaar en het doet geen pijn.
weten jullie wat het is?

bvd

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Zo 10 Aug 2003 20:15

hoi,

ik was even het hele forum langs aan het lopen.. en zag dus jou berichtje. Waar ik toch even op wil reageren.

Een tumor/kanker GROEIT. Oftewel, de kans dat het kanker is niet zo groot.

Aan de andere kant, via internet valt er ook weer moeilijk wat over te zeggen natuurlijk en dan is het beste advies, ook voor je eigen gemoedsrust; ga even langs de huisarts... hij zal het écht niet vreemd vinden hoor!

jodyi

Gast

Berichtdoor Gast » Do 18 Sep 2003 14:44

Ik heb dat ook een soort dikke arder.. boven me bal.. soms word het kleiner (als ik douche ofzo) en dan zie ik hem amper maar als ik het warm heb is het best wel groot..
ik weet ookniet wat het is

Arriflex02
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: Ma 26 Mei 2003 11:49
Contact:

Re: ook kanker?

Berichtdoor Arriflex02 » Di 25 Nov 2003 17:11

gastgast schreef:hallo allemaal

ik heb een vraag aan jullie, als pro's zeg maar
ik heb boven mijn bal ook iets, alleen ik weet niet of het een tumor is, het is nl niet hard en ook geen bobbeltje, meer een soort hele grote aders zeg maar (alleen neit gekleurd). ik heb het al twee jaar en het doet geen pijn.
weten jullie wat het is?

bvd


Volledig met mijn pro collega eens dat als je het niet vertrouwd je zeker naar de huisarts moet gaan. We zijn misschien pro's maar dat zijn we meer geworden op ons eigen lichaam en niet op anderen. Een ader lijkt mij niet iets waar je je zorgen om hoeft te maken maar ik ben ook geen expert.


Terug naar “Zaadbal- en peniskanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten