Ongerust

Forum voor zaadbalkanker- (teelbalkanker) en peniskankerpatiënten en hun naasten.
JohnQ
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 04 Nov 2007 22:57

Ongerust

Berichtdoor JohnQ » Zo 04 Nov 2007 23:04

Ik loop al enkele maanden met wat diverse klachten rondt. Ik heb hartkloppingen ben wat sneller buiten adem en heb een tijdje diarree gehad. Een tijdje terug voelde ik voor het eerst allerlei bultjes en zwellingen op de blek van mijn linkerbijbal. Die is heel groot en opgezwollen met allerlei harde bultjes erop. Als ik het vergelijk met de rechter is het ongeveer een verschil van 10 keer zoveel wat links zit als rechts. Ik ben een aantal weken geleden bij de huisarts geweest, die heeft er maar heel even en licht aangezeten en zei toen iets van, jaa daar zitten wel meer gekke dingen moet je je niet druk om maken.
Nu heb ik het idee dat het groeit. Wat vinden jullie dat ik moet doen en iemand enig idee wat het kan zijn?

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Zo 04 Nov 2007 23:19

Beste John,

Ga terug naar de huisarts. Laat hem/haar zien dat het groeit en vertel dat je je zorgen maakt.
Blijf er niet mee rondlopen, want dan maakt het je steeds onzekerder.
De kans dat het kanker is, is statistisch gezien gelukkig heel klein.
Succes,

Liddy

JohnQ
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 04 Nov 2007 22:57

Berichtdoor JohnQ » Zo 04 Nov 2007 23:48

Beste Liddy,

Bedankt voor je reactie. Ik ga van de week weer terug naar mijn huisarts. Ik hoop natuurlijk dat het onschuldig is. Bij verdere ontwikkelingen zal ik hier weer posten.


Terug naar “Zaadbal- en peniskanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten