kuren

Forum voor zaadbalkanker- (teelbalkanker) en peniskankerpatiënten en hun naasten.
Peter996

kuren

Berichtdoor Peter996 » Ma 13 Sep 2004 22:22

In maart 2004 kreeg te horen dat ik zaadbalkanker had. Even schrikken was dat maar ik kwam er al snel achter dat het niet levensbedreigend hoeft te zijn. Ik was er snel bij en er waren geen uitzaaiingen gevonden. Drie maanden laten bleek eea toch uitgezaaid te zijn naar mijn longen. Afgelopen weken heb ik 3x een BEP kuur gevolgd. Het meest vervelende vond ik nog wel elke keer een week in het ziekenhuis liggen waarbij je 24 uur aan het infuuspaal ligt. De bijwerkingen vond ik nog al meevallen. Misschien kwam dat wel doordat ik me op het ergste had voorbereid en ik een goede conditie heb. Misselijk ben ik niet geweest, waarschijnlijk door de goede medicijnen. Wel ben ik nu continue moe en heb ik veel last van oorsuizingen en pijnlijke vingers. Ik ben erg positief ingesteld en ik ga er dan ook vanuit dat alle klachten in de toekomst verdwijnen. Het is nu even afwachten op de uitslag van de CT scan maar hopelijk zijn alle kankercellen nu definitief in mijn lichaam vernietigd. We blijven positief. Iedereen die nu geconfronteerd wordt met deze ziekte wens ik heel veel sterkte toe. Het is niet altijd (m.n geestelijk) makkelijk om met deze ziekte om te gaan. Blijf positief want de resultaten om te genezen zijn gewoon heel goed. Kanker is een beladen woord en iedereen denkt meteen aan de dood maar dat klopt gewoon niet altijd. Zeker zaadbalkanker is erg goed te genezen. De behandeling is niet altijd even gemakkelijk maar je komt uit het dal.

Terug naar “Zaadbal- en peniskanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten