Balkanker?

Forum voor zaadbalkanker- (teelbalkanker) en peniskankerpatiënten en hun naasten.
vdheuvel
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 05 Dec 2006 20:48

Balkanker?

Berichtdoor vdheuvel » Di 05 Dec 2006 20:55

Hallo allemaal,


Ik maak me enige tijd weer druk om een pijn die ik in mijn linker bal / lies heb. Ik ben hier een jaar geleden mee naar de dokter gegaan (van de 1 op de andere dag had ik ineens die pijn) en die zij niets te voelen en dat ik me niet druk hoefde te maken. Nu al zeker een jaar later heb ik dit probleem nog steeds... soms valt het me op.. soms heb ik er even last van.. soms elke dag... Het is geen pijn die onuitstaanbaar is. .maar gewoon vevelend.
Ik heb een waterzakbreuk (soort liesbreuk) gehad en van het litteken heb ik ook altijd nog wel last (i sal 10 jaar geleden) ik denk dan soms ook dat het dar vandaan kom. Echter als ik mijn linker bal afspeur dan voel ik alleen een soort knobbel in mijn bijbal.. in mijn rechter lijkt dit ook te zitten maar lijkt minder dan links... Ik weet niet goed wat ik moet doen... En ben eigenlijk heel bang dat het toch iets van balkanker is en dat ik er nu al een jaar mee rond loopt (uitzaaingen???)

Herkent iemand dit probleem, en mijn vraag is vooral.. had het als het balkkanker zou zijn, in een jaar tijd erger / pijnlijker moeten worden?

Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.

Met vriendelijke groet,

vdheuvel.

ritter
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: Ma 11 Sep 2006 03:30

Berichtdoor ritter » Wo 06 Dec 2006 03:57

op de eerste plaats als je iets niet vertrouwd dan zal ik zeker naar de huisarts gaan
maar het lijkt me inderdaad niet iets waar je direkt zorgen om moet maken. mogelijk heeft het nog te maken met de breuk
als je echt zaadbalkanker hebt dan kan je niet een jaar met weinig klachten lopen, maar zal je al veel zieker zijn
in beiden zaadballen voel je inderdaad een soort knobbel dat zijn de bijballen.
de linker zaadbal is trouwens altijd iets groter dan de rechter
hoop dat je wat geruster ben

sterkte

vdheuvel
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 05 Dec 2006 20:48

Berichtdoor vdheuvel » Wo 06 Dec 2006 10:35

Dankjewel voor je antwoord,

dit stelt me inderdaad meer gerust. Ik zal toch maar een afspraak maken met de huisarts om die zeurende pijn weer te laten controlleren.

Nu iig een stuk geruster!

Bedankt!

andrel
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 25 Feb 2007 16:30

Berichtdoor andrel » Zo 25 Feb 2007 16:39

ritter schreef:als je echt zaadbalkanker hebt dan kan je niet een jaar met weinig klachten lopen, maar zal je al veel zieker zijn
.

Dat klopt niet altijd, bij mij is het ook zo begonnen, pijnscheuten in de lies/ bal, dan weer tijden minder aanwezig, dan weer wat meer. Dat begon rond mn 16de, en ben toen ik 27 was geopereerd aan balkanker!. Ik wil je niet bang maken, maar ga toch maar naar de dokter (bij mij zei deze ook dat er niets aan de hand was).

Je kan er dus jarenlang er mee rondlopen met alleen pijn. Bij mij ging rond mn 25ste de tumor echt groeien, en was toen ook duidelijk voelbaar/ zichtbaar (echo).

Momenteel ben ik 32 en alles lijkt goed te gaan, krijg binnenkort een ct (toch weer spannend).

Sterkte ermee!.


Terug naar “Zaadbal- en peniskanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten