carcinoid

Wissel hier informatie uit met lotgenoten. Ook artsen en verpleegkundigen zijn hier welkom om hun kennis te delen met de patiënten en tevens om van de patiënten te leren!
carla roymans
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Do 05 Jul 2007 15:14
Locatie: Casteren

carcinoid

Berichtdoor carla roymans » Do 05 Jul 2007 15:32

Hallo,

Twee weken geleden heb ik een carcinoid uit mijn long laten halen, ze hebben 1/3 deel van mijn re-long weggehaald.
Gisteren heb ik de uitslag gehad en nu kan ik weer beginnen met mijn herstel.
Graag zou ik wat meer weten over carcinoid.

Groetjes Carla

ritter
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: Ma 11 Sep 2006 03:30

Berichtdoor ritter » Zo 08 Jul 2007 00:34

wat wil je precies weten over een carcinoid?

carla roymans
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Do 05 Jul 2007 15:14
Locatie: Casteren

Berichtdoor carla roymans » Ma 09 Jul 2007 09:03


Hallo,

Ik ben sinds januari aan het dokteren, had eerst een paar longontstekeningen die niet over wilde gaan. Toen moest ik onder de scan en toen zagen ze een tumor in mijn re-long en bij mijn schildklier was er activiteit, moest een punctie laten doen en gelukkig dat was goed.
Om dat er hartklachten in de familie voorkwamen moest ik voordat ik geopereerd kon worden eerst een hartecho gemaakt worden en ik moest fietsen, dit was allemaal redelijk goed alleen bleef ik erg moe en dit werd steeds erger.
Eindelijk zou ik dan geopereerd worden maar toen belde de anestesiste, die vertrouwde het niet en was bang dat ik een carcinoid had en dus weer onder een andere scan.
Ik moest een week mezelf gaan prikken zodat de carcinoid niet tijdens de operatie teveel hormonen af zou geven en daardoor mijn bloeddruk omhoog zou laten gaan.
Eindelijk was het dan zover vrijdagochtend zou ik geholpen worden, ik lag al op de ok en wat denk je geen plaats op de intensieve care dus terug naar de afdeling, dit was echt balen. Ik was er helemaal klaar voor en toen dit weer, gelukkig ben ik om 15.00 uur alsnog geholpen.
En nu 2 weken later gaat alles redelijk goed.
Mijn vraag is eigelijk wat is nou precies een carcinoid, ik ben daar allemaal van tevoren niet zo mee bezig geweest.

Groetjes Carla


Terug naar “Carcinoïdsyndroom”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten