carcinoid

Wissel hier informatie uit met lotgenoten. Ook artsen en verpleegkundigen zijn hier welkom om hun kennis te delen met de patiënten en tevens om van de patiënten te leren!
samantha31
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 30 Jan 2006 21:55

carcinoid

Berichtdoor samantha31 » Ma 30 Jan 2006 22:04

Hi,

Bijna 2 jaar geleden is er bij mij een carcinoid gevonden in mijn blinde darm.Ik had geen uitzaaiingen of iets dergelijks.
Toch wil de chirurg mij elk jaar terug laten komen voor een echo. De eerste keer na mijn operatie vertelde hij dat ik na een klein jaartje terug moest komen en dat zou de enigste keer zijn. Toch moest ik dit jaar weer wat natuurlijk alleen maar goed is.
Ik heb verleden week weer een uit gebreide echo gehad van mijn lever en lymfe die uitslag was helemaal goed.
Toch heb ik nog zoveel vragen maar ik kan er niet veel over vinden.
En ik wil er graag meer over vinden of contact met mensen die dit ook is over komen.

groetjes samantha

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Ma 30 Jan 2006 22:37

hoi Samantha,

hier op de website kun je zogenaamde mailgroepen vinden. Er is er ook 1 van carcinoid. Voor mezelf moet ik bekennen dat ik het 1 van de meest moeilijke kankersoorten vind om te begrijpen hoe het werkt... (hopelijk snap je wat ik bedoel) dus ik kan me voorstellen dat je echt alleen nuttige info kunt krijgen van echte lotgenoten, met carcinoid dus. En die vind je dus in de mailgroep.
Mocht je dat echter niets vinden, dan kan ik de mensen in die mailgroep eventueel ook wel op je berichtje wijzen, maar in feite is er een actieve mailgroep met mensen met carcinoid.. waar waarschijnlijk een groot aantal van je vragen toch wel beantwoord kunnen worden

groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Analyd
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 28 Mei 2009 14:36

Re: carcinoid

Berichtdoor Analyd » Do 28 Mei 2009 14:44

Hallo Samantha,

Nu 9 jaar geleden, toen ik 16 was werd er bij mij ook een carcinoid geconstateerd, nadat mijn blinde darm eruit werd gehaald, bleek dat er een carciniod in mijn dikke darm zat.
Een meter van mijn dikke darm is verwijderd en lymfeklieren erom heen omdat er wel uitzaaiingen waren.
Ik heb na de operatie 5 jaar onder controle gestaan, daarna was ik genezen verklaard.
Heel veel informatie heb ik er niet over, wel veel gelezen op forums en/of internet sites.
Maar als je vragen hebt of gewoon je verhaal wilt vertellen dan mag je natuurlijk altijd reageren.

Groetjes.


Terug naar “Carcinoïdsyndroom”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten