mijn moeder heeft longkanker ik zoek een lotgenoot

Voor longkankerpatiënten.
patricia32
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr 05 Mar 2004 13:08
Locatie: noord brabant
Contact:

mijn moeder heeft longkanker ik zoek een lotgenoot

Berichtdoor patricia32 » Zo 21 Mar 2004 13:55

:( mijn moeder heeft de diagnose longkanker gehad na een insult op vakantie 24 februari kwam eerst een hersentumor aan het licht deze was een uitzaaiing van haar longkanker de tumor is 19 maart geheel verwijderd met succes nu gaan ze de longkanker behandelen met chemo een palliatieve (levensverlengende) methode ik zou erg graag met mensen willen praten die net als mijn moeder nu longkanker hebben en palliatief worden behandeld of met de naasten kinderen die dit nu ook meemaken ik hoop er kracht en moed uit te putten door met mensen die in hetzelfde schuitje zitten te praten ik ben zelf enigst kind ben getrouwd en moeder van 1 zoontje van 2 jaar ikzelf ben 32 en verzorgende van beroep wie o wie wil met mij mailen of msn'n

veel lieve verdrietige groetjes van patricia...
wie steunt mij erbij!!!

Corine S

Mijn moeder heeft longkanker ern ik zoek een lotgenoot

Berichtdoor Corine S » Ma 22 Mar 2004 22:24

Alsof ik mijn verhaal zie staan.....Mijn moeder is 5 maart opgenomen omdat ze vreselijke hoofdpijn had, misselijk was, onvast liep en niet goed meer kon praten. En nu, twee weken verder is het (nog onofficieel) naar de hersenen uitgezaaide longkanker, vermoedelijk niet operabel. Mijn moeder is 67 jaar en was altijd goed gezond, nooit gerookt. Ik ben 36, heb gelukkig nog een broer van 40 en beide zijn we getrouwd en hebben we nog jonge kinderen (8,6,3,1) . Dat onofficiele hebben we vandaag gehoord, woensdag hebben we een gesprek........

Lynda

Mijn vader heeft longkanker

Berichtdoor Lynda » Wo 24 Mar 2004 22:41