Moeder heeft longkanker

Voor longkankerpatiënten.
scorpio
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: Za 24 Mar 2012 17:22

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor scorpio » Za 19 Mei 2012 11:55

Lieve Bart,

Allereerst m'n innige deelneming bij het verlies van je vader.
Ik ben er niet goed van en weet niet goed wat ik kan zeggen als troost.
Je krijgt ineens alles op je boterham .. hoe plaats je dit ?

Hopelijk krijg je nu alle hulp van je broer en is er alweer contact met de familie
van je moeder. Gelukkig heb je ook jouw vrienden !

Ook goed dat er een notaris zal zijn - die kan heel wat administratief werk van je overnemen.

Dat ouderloze .. ik heb daar ook veel last van .. is zo onwezenlijk hé.
Zoals Liddy zegt .. je zal echt op jezelf moeten passen nu. Doen hé Bart want uiteindelijk ben jij het die verder moet !
Ik stuur je een dikke knuffel en leef heel hard met je mee.

Veel liefs,
Ann

Lini
Lid
Berichten: 70
Lid geworden op: Ma 31 Jan 2011 15:52

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Lini » Za 19 Mei 2012 12:21

Wow Bart, wat een heftig verhaal weer... Je zou zeggen, wat is de kans dat dit iemand gebeurt, en toch gebeurt het jou... Ongelooflijk. Geen woorden voor. Ik wens je veel sterkte... En veel liefs.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor liddy » Za 19 Mei 2012 13:15

Bart, jij mag alleen naar de notaris gaan, aangezien jij de execteur testamentair bent.
Jij meldt bij de notaris dat je vader is overleden. Mocht je al een verklaring van overlijden hebben, neem die dan mee (vraag begrafenisondernemer).
De notaris gaat dan bij het het centraal testamentenregister in Den Haag opvragen bij welke notaris het testament is.
Daarvoor heeft hij de verklaring van overlijden nodig. Jouw notaris neemt dan contact op met de notaris waar het testament is en vraagt het op.
Je hoeft niet naar de notaris te gaan waar het testament destijds is opgemaakt. Iedere notaris kan je helpen.

Inmiddels heb ik je pb beantwoord.
Ik help je graag.

Liefs,
Liddy

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Za 19 Mei 2012 18:22

@ Scorpio
Dankjewel voor je bericht.
Het is heftig, net zoals bij mijn moeder geldt, ik heb graag voor hem gezorgd. De laatste
weken wel een klein stapje terug gedaan maar naar mijn weten heb ik overal voor gezorgd
zodat hij het goed had. Als hij wat nodig had, zorgde ik daar ook voor. Was de communicatie
tussen hem, het ziekenhuis en revalidatiehuis. Dagelijks meerdere telefoontjes per dag,
gelukkig maakten ze op het werk bij mij daar nooit een probleem van.
Ik had even mijn twijfels over de familie van mijn moeder maar afgelopen maandag is
toch het etentje met de neven/nichten gekomen. Helaas kon ik niet omdat wij een nieuw
computersysteem hebben en we moeten overwerken, zelfs op Hemelvaart, mijn broer was wel
geweest en het was zeker voor herhaling vatbaar.
Ik kan het nog niet echt plaatsen, het eerste wat er bij mij op kwam toen ik het hoorde,
was ***, ik heb geen ouders meer...Geen ouders meer met feestdagen, geen ouders meer
met verjaardagen, helemaal alleen...tenminste met mijn direkte familie dan. Alleen mijn broertje
nog. Opvallend dat het contact tussen ons alleen maar hechter wordt. Hij begon zelfs erover om samen
een weekendje weg te gaan... Dankjewel, ik doe me best..

@ Lini
Jij ook bedankt. het is nog allemaal heel erg onwerkelijk. Tijd zal het leren hoe het zal gaan...

@ Liddy
Thnx
Ik ga morgen op internet een notaris opzoeken een beetje in mijn buurt of in de buurt
van mijn werk. En dan wacht ik het wel af. Ik lees wel op internet dat de notarissen best wel
lang de tijd hiervoor nemen, ik hoop dat het niet zolang hoeft te duren..

muis
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: Vr 23 Mar 2012 15:20
Contact:

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor muis » Zo 20 Mei 2012 21:06

Hoi Bart,

wat ontzettend erg dat je vader nu ook is overleden, zo vlak na je moeder. Ik wil je heel veel sterkte wensen!

Ik wist niet dat jij hier een eigen topic had, maar zag een berichtje van je langskomen als antwoord op iemand anders. Toen ik op zoek ging, kwam ik hier terecht.

Er komt nu veel op je af, ook als ik je berichtjes hier lees: veel regelwerk. Je wordt toch een beetje geleefd in zo'n weken. Probeer ook echt tijd te nemen, hoe druk het ook is, om stil te staan bij je eigen afscheid van je vader! En verzamel de mensen om je heen waarvan je weet dat je op ze kan bouwen en wiens steun en warmte je graag wilt voelen. En als het goed voelt, blijf dan dicht bij je broertje, familie is belangrijk in dit soort situaties heb ik zelf gemerkt de afgelopen weken.

Ik hoop dat je het redt allemaal, veel sterkte met alles!

muis

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Ma 21 Mei 2012 18:46

Hoi Muis,

dankjewel.
Ik ben hier nu een tijdje. En ondanks mijn moeder overleden is, heb ik nog steeds de behoefte om hier
te komen. Buiten het feit dat ik mijn eigen verhaal kwijt kan, probeer ik ook op anderen zo nu en dan
te reageren, wat deel uit maakt van mijn verwerkingsproces. Ik ben iemand die moeilijk zijn emoties kwijt
kan en door te praten en te schrijven merk ik, dat ik het een plekje kan geven.

Omdat wij bij mijn vader zijn huis min of meer gaan uitbesteden en waarbij zijn spullen nog bij het goede
doel terecht komen (Kringloop winkel), heb ik het rustiger als bij mijn moeders overlijden. Alleen merk ik wel
dat dit er nog harder inhakt. Dit komt door mijn gedachte dat ik nu echt ouderloos ben. Ondanks ik net 38 ben,
had ik met mijn moeder een hele sterke en fijne band. De band met mijn vader was anders, afstandelijker,maar
hij was ook iemand die ik verzorgde. En nu zijn ze er beiden niet meer. Niemand om meer voor te zorgen, niet meer
naar een ziekenhuis of revalidatiehuis. Mijn moeder was op 30 maart overleden, ik was op 8 april jarig. De eerste verjaardag
gelijk zonder je moeder. Volgend jaar zal het ook zonder mijn vader zijn.

Familie is zeker belangrijk, alleen kan je niet op iedereen bouwen merk ik. Veel lieten na een week al niets meer horen. Een tante
had heel veel spullen van mijn moeder maar heb ik helemaal niet meer gehoord. Alleen de band neven/nichten lijkt weer wat
van de grond te komen.

Hoe gaat het met jou nu ? Tis niet echt te bevatten allemaal he wat er is gebeurd...

Liefs,
Bart

scorpio
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: Za 24 Mar 2012 17:22

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor scorpio » Wo 23 Mei 2012 23:48

Dag Bart,

Ik lees jouw lieve antwoorden op andere berichten en wat bewonder ik dat. Je leeft zo hard met iedereen mee ondanks je eigen verdriet.
Maar..hoe gaat het nu met jou ? Ik las dat jouw pa vrijdag wordt begraven .. ik zal aan jullie denken.

Het moet zo moeilijk zijn deze periode voor jou .. zo intens .. ik kan het me helemaal niet voorstellen.
Ik leef met je mee en hoop dat je ook tijd krijgt om te rouwen.

Wat je schrijft over jouw broertje .. da's fantastisch ! Mijn broers, mijn zus en ik (en onze gezinnen) komen nu bijna elke week een avond samen sinds mijn pa gestorven is. De band wordt alsmaar closer.
En da's goed denk ik .. want je deelt hetzelfde verdriet en je mag het ook wel blijven herhalen .. althans zo ervaar ik het en ik wens jou dat ook toe !

Een dikke knuffel
Ann

sss
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: Za 24 Mar 2012 08:45

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor sss » Do 24 Mei 2012 08:56

Lieve Bart,

Gecondoleerd met het verlies van je vader, en dat terwijl je nog middenin een rouwproces zit!!
Morgen alweer begrafenis, weer alles overnieuw, ik vind jou echt een hele sterke man, dat je dit allemaal weet te verwerken en bovenop ons allemaal nog een hart onder de riem komt steken! Ik heb echt heel veel bewondering voor jou :!: :!:

Ik denk ook aan jou!
Heel veel liefs,
Isabeau

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Do 24 Mei 2012 21:18

Hoi Ann en Isabeau,

dank jullie wel voor jullie compliment en medeleven.
Ik merk doordat ik andere probeer te helpen ik rustiger wordt. Ik ben zoiezo altijd medeleved
en behulpzaam geweest maar door hier te komen merk ik ook dat het mij helpt in het verwerkingsproces.
Helaas kan ik niet op iedereen reageren maar ik doe mijn best.

Aan deze kant gaat het wel. Het is inderdaad een hele heftige, trieste periode. Wat ik nu helemaal merk
is dat nog meer mensen moeite hebben om je aan te spreken of te condoleren. Ik begrijp het ook wel hoor,
wat zeg je tegen zo'n iemand die ineens beide ouders kwijt is. Ik zou denk ik ook met een mond vol tanden
staan. Het zijn weer een aantal drukke dagen geweest. Een aantal keren in mijn vaders huis geweest, de
begrafenisondernemer 3 keer gesproken. Contact met de notaris opgestart en contact met de banken gehad.
Ik merk dat ik mij nu helemaal aan de kleinste dingetjes irriteer..vandaag bijv. zag ik dat Eneco 54,50 van mijn
moeders betaalrekening heeft geincasseerd. Ik begon te koken van woede, terwijl het waarschijnlijk de eindafrekening
is, echter ik verwacht dan eerst een factuur per mail en daarna pas incasseren. De Rabobank van mijn vader werkte
eerst ook niet meer. Ik heb recht op een akte van executele ipv akte van erfrecht. Verschil zit hem in de prijs (2x zo
goedkoop als akte van erfrecht) en het gaat veel sneller. Ik moest 3 mensen aan de telefoon krijgen en de derde persoon
wist gelukkig hoe het werkte en gaf mij gelijk.

Ik slaap behoorlijk slecht, zijn de spanningen maar ook wel verklaarbaar, zo nu en dan huilen als ik rustig zit en overal
bij stilsta en nadenk. Het is gewoon teveel...Morgen is de begrafenis van mijn vader waar ik wel een beetje tegenop zie,
maar ik denk wel dat het mee zal vallen. Hierna een paar dagen "rust" en dan gaan we verder aan de slag.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor liddy » Do 24 Mei 2012 22:56

Ja, dat mensen niet weten wat te zeggen, herken ik helemaal.
Morgen wordt een hele rare dag, de dag van voorlopig afscheid.
Je neemt immers pas definitief afscheid van iemand als je die persoon niet meer wilt herinneren.
En dat is niet het geval bij jou, gelukkig maar.
Het blijft een hele periode van vallen en opstaan.
Van verwondering, verbazing, frustratie en hopelijk je gevoelens de ruimte geven.
Ik hoop zo dat de dag van morgen je goede herinneringen geeft.
Het gevoel geeft dat jullie je vader een waardig afscheid hebben gegund.
Ik denk aan je.

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Vr 25 Mei 2012 21:47

Vandaag de begrafenis van onze vader gehad. Ondanks het klein was, kijk ik er met een positief op terug.
Ik was zo ontzettend blij dat onze "eigen" begrafenisondernemer er was. Verzekeringstechnisch zaten we
eigenlijk aan een ander vast maar hij heeft het toch kunnen regelen.

Het is een raar gevoel wat ik nu heb, kan het eigenlijk kan ik het op dit moment niet omschrijven maar
ik ben in ieder geval blij dat dit achter de rug is. En ook in dit geval..vandaag van een aantal mensen
"succes" mailtjes, smsjes en whatsAppberichtjes gehad waar ik het eigenlijk niet had verwacht. Maar ook niets van mensen
waar ik het juist wel had verwacht.

De komende tijd zal ik bezig zijn met de administratie van mijn vader, mijn broertje en ik moeten nog 1x goed onze
vaders huis doorlopen en dan notaris en bank regelen. En natuurlijk het testament uitvoeren zoals het is vastgelegd.
Verder kijk ik heel erg uit naar vakantiedagen/tijd. Helaas had ik mijn vakantie pas in augustus vastgezet, maar ik
heb toch behoorlijk wat dagen dus ga proberen in juni en jullie nog 1 a 2 weken op te nemen.

Weer geldt; ik ben niet weg hier, maar iedereen heel erg bedankt, echt voor alles !

Liefs,
Bart

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor liddy » Vr 25 Mei 2012 21:56

Gelukkig dat je een goed gevoel hebt over de begrafenis.
Ja, het blijft raar van wie je wel en van wie je geen reactie krijgt.
Blijft enkele avonden per week tijd voor jezelf vrij maken, dat houdt je energie op peil.
Laat je niet door jezelf onder druk zetten. Da's niet nodig.
Fijn dat je broertje meehelpt. Het is zo veel fijner om het samen te kunnen doen.
Nee, je zou het niet kunnen hier wegblijven.
Vol bewondering zie ik jou hier op anderen reageren.
Weet dat hier ook mensen zijn die jou willen steunen.

CaroolXXX
Lid
Berichten: 66
Lid geworden op: Vr 04 Nov 2011 13:51

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor CaroolXXX » Do 31 Mei 2012 15:42

Jeetje Bart,
Ik kom via een ander het bericht tegen dat je nu ook je vader verloren bent, gecondoleerd man!
Wat walgelijk voor je om alles zo kort na je moeder weer opnieuw te moeten herleven...
Ik hoop dat je nu een beetje rust en tijd voor jezelf gaat krijgen zodat je de tijd krijgt om alles een plekje te geven want wat ben je bezig geweest zeg...
Heel veel sterkte de komende periode...
Liefs, Carool

Lini
Lid
Berichten: 70
Lid geworden op: Ma 31 Jan 2011 15:52

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Lini » Do 31 Mei 2012 22:11

Hee Bart,

Hoe is het nu, een week na de begrafenis? Red je het allemaal een beetje?

Veel liefs,
Lini

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Za 02 Jun 2012 09:51

Het is inderdaad heel heftig en onwerkelijk wat er de laatste tijd is gebeurd. 2 ouders in 7 weken tijd verliezen is niet niets.
Afgelopen dinsdag ben ik naar de huisarts geweest en heb daar een fijn gesprek gehad. Ik heb ook wat kalmeringsmiddelen
gehad. Ik heb moeite met mijn emoties kwijt te kunnen maar ik verbaasde mij heel erg dat juist bij de huisarts deze
emoties wel loskwamen. Ik had maar een afspraak voor 10 minuten, maar heb er zeker 20 minuten binnen gezeten. Hij wilt
me eventjes om de week even zien om te kijken hoe het met mij gaat en dat vind ik wel prettig.
Gisteren had ik een hele slechte dag, op het werk ging veel mis, werd slordig. Dan word je gelijk weer op je plek gezet. Gelukkig
heb ik een heel rustig weekend voor de boeg. Morgen lekker zwemmen. Vanmiddag lekker een stuk fietsen.

Mijn vader is gisteren 2 weken geleden overleden, mijn moeder 9 weken geleden. Wat ik erg fijn vind is de reacties van een aantal
mensen en verzorgers/medici. Ik heb een paar hele persoonlijke reacties mogen ontvangen, zoals bijvoorbeeld van de fysiotherapeute
van mijn vader. Dat mijn vader blij met mij was, dat hij erg gemotiveerd was en dat soort dingen. Dat doet mij wel erg goed.

Ik heb wel besloten om mijn leven ook ergens anders verder te gaan zetten maar ik weet niet hoe nog. Ik ben altijd in deze gemeente
gebleven omdat mijn moeder op nog geen 3 minuten rijden woonde en mijn vader op 15 minuten rijden vanaf mij af woonde. Verder
heb ik geen binding meer hier. Ik begin mij ook steeds meer te irriteren aan mijn werk. Niemand vraagt meer wat, denken dat ik alweer
volledig functioneer, er wordt gevraagd of je kan overwerken en er wordt nog maar weinig rekening met mij gehouden. De enige die het
dagelijks vraagt is een stagiare. Meerdere keren per dag zelfs. Met sommige collega's zit ik al meer dan 5 jaar en daar hoor je niets van
en dat doet pijn.Ik wil in een stad in de buurt hier een nieuw leven gaan opbouwen alleen de huizenmarkt is een probleem. Als ik daar een oplossing
voor vind ben ik weg hier.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor liddy » Za 02 Jun 2012 13:41

Dat zijn goede plannen voor het weekend.
Ik kan heel goed begrijpen dat jij meer verwacht van je collega's, echter zo zit de wereld niet in elkaar.
We leven in een 'ik'-wereld. En dat doet ongelofelijk veel pijn.
Doordat jij op het werk bent, gaan mensen er vanuit dat het weer goed met je gaat, want anders ben je niet op je werk.
En als er al iemand vraagt 'hoe gaat het met je', dan wil diegene enkel horen dat het goed gaat.
Toen het nog goed ging met jou, deed jij gewoon mee, stoorde dit gedrag jou niet.
Echter jij bent nu veranderd en 'verwacht' jij dat ineens de omgeving mee verandert is.
En dat is niet zo, daar kom je nu op een heel pijnlijke manier achter.
Natuurlijk kun je proberen te veranderen van werk, echter waarom zouden ze op dat andere werk een ander gedrag vertonen?
Dat je geen binding hebt met de plaats van je woont, is begrijpelijk.
Immers bleef er naast de zorg voor je vader en moeder wel tijd over om je te binden aan je woonplaats?
Zomaar wat gedachten van mij.
Enkel bedoeld om een tegengeluid te laten horen, waardoor het gras niet enkel groener lijkt aan de overkant.
Ik kan me voorstellen dat het nog te vroeg is om ingrijpende beslissingen te nemen.
Kom eerst een beetje tot jezelf, want er is in de afhandeling van zaken nog genoeg te doen.
Sluit dat eerst af en kijk dan verder.

Ik wens je heel fijn fiets- en zwemtijd. Het belooft aardig weer te zijn. Geniet ze.

muis
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: Vr 23 Mar 2012 15:20
Contact:

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor muis » Za 02 Jun 2012 14:00

Hoi Bart,

Fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan de begrafenis van je vader. Als ik al je berichten lees, vind ik het zo enorm knap hoe je het allemaal doet zeg! Al die dingen die erbij komen kijken wat betreft regelen, organiseren, opruimen etc.: je doet het toch allemaal maar! Echt heel knap.

Volgens mij is het voor veel mensen wel herkenbaar dat kleine dingen je opeens kunnen irriteren, en dat het je pijn doet als je van sommige mensen niets hoort, terwijl je juist door anderen heel positief verrast wordt. Het zijn allemaal dingen die erbij horen...

Ik ben blij om te horen dat je van een aantal mensen rondom je vader en moeder zo'n fijne reacties hebt gekregen. Andere mensen kunnen het beeld dat je van je ouder(s) hebt toch ook aanvullen of bevestigen op die manier, dat is altijd mooi om te zien. Ook heel goed om te zien dat de huisarts je een beetje in de gaten houdt (als ik dat zo mag uitdrukken;)), je hebt erg veel voor je kiezen gekregen in zo'n korte tijd, dus het is goed als er mensen een beetje op je passen. Je hoeft niet alles alleen te doen!

De manier waarop je hier over je werk vertelt laat zien dat het een goed idee is om verder te zoeken. Ik hoop dat je daar mogelijkheden toe hebt. Als ik het zo lees, snap ik echt niet waarom mensen op zo'n manier met je omgaan. Ik begrijp er helemaal niets van hoor! Ik wens je in ieder geval veel succes bij het zoeken naar een nieuwe omgeving, zowel qua wonen als werken. Neem wel echt de tijd en gun jezelf de ruimte om niet alsmaar door te gaan, op te pakken, zaken te regelen, maar om ook momenten gewoon stil te staan bij al het onwerkelijke dat is gebeurd. Volgens mij doe je dat ook wel, door te gaan zwemmen en fietsen, maar ik zeg het toch maar een keer :)

Veel sterkte Bart!

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Vr 26 Dec 2014 13:02

Dit is inmiddels de derde kerst zonder mijn ouders die in 2012 zijn overleden. In maart/mei 2015 is het nu 3 jaar geleden dat mijn ouders zijn overleden. Het is een tijd geweest met vallen en opstaan maar al geruime tijd gaat alles weer goed :)
Toch blijven de kerstdagen een speciale dag. Een dag die je normaal gesproken met je ouders en familie doorbrengt en dat is in mijn geval niet meer zo. Het gemis er nog steeds maar wel op een acceptabele manier met de mooie momenten uit het verleden.

Ik wil iedereen hele fijne dagen toe wensen en voor de mensen die nu aan het vechten zijn tegen deze ziekte of lotgenoten die er mee te maken hebben, heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor liddy » Zo 28 Dec 2014 16:20

Wat fijn dat je hier een bericht plaatst.
En zo laat zien dat het ook jou is gelukt om de onmogelijke berg van verdriet te beklimmen en het tot een hanteerbaar deel van je leven te maken.
Ik wens je alle goeds.

Sorry, ik houd het kort, ben al een week gevloerd met hoge koorts en daarom zie je me niet op het forum.)

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Moeder heeft longkanker

Berichtdoor Bart1974 » Ma 29 Dec 2014 19:48

Hoi Liddy,

Het is inderdaad gelukt, wie hield dat voor mogelijk :)
En toch is het forum een klein deel van mijn geworden, jij en de rest verzetten goed werk !!
Ik wens jou heel veel beterschap en alvast een hele fijne jaarwisseling toe. Dat 2015 een mooi, gezond en liefdevol 2015 voor je mag worden !

liddy schreef:Wat fijn dat je hier een bericht plaatst.
En zo laat zien dat het ook jou is gelukt om de onmogelijke berg van verdriet te beklimmen en het tot een hanteerbaar deel van je leven te maken.
Ik wens je alle goeds.

Sorry, ik houd het kort, ben al een week gevloerd met hoge koorts en daarom zie je me niet op het forum.)


Terug naar “Longkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten