mijn lieve mama

Voor longkankerpatiënten.
joyce.0309
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 03 Mei 2008 15:21

mijn lieve mama

Berichtdoor joyce.0309 » Di 09 Dec 2008 23:38

Ik heb al eerder een berichtje achtergelaten op dit forum. Helaas moet ik jullie mededelen dat mijn allerliefste moeder vanmorgen om 09.10 uur is overleden. Het is de laatste dagen erg hard gegaan. Vrijdagavond werd zij in het ziekenhuis opgenomen. Vlak nadat zij met haar kleinkinderen nog Sinterklaas had gevierd. Op zaterdag werd zij acuut verward. Daarom kreeg zij een hoge dosis Haldol. Ook stopte ze met eten en drinken. Gisteren ging het heel erg slecht. Ze was amper nog bij bewustzijn. En dus vanmorgen is ze heel vredig overleden. Ze was pas 71 jaar.De laatste uren voor haar overlijden was ze ook heel erg onrustig. Daarom werd de morfine verhoogd en hebben de artsen haar in slaap gebracht.Ik heb de hele nacht bij haar gewaakt en vanmorgen begon haar ademhaling trager te worden. Ik was net met iemand aan de telefoon, toen het echt fout ging. De arts kwam meteen, ze ademde nog 2 keer, en het was over. Ze heeft haar ziekte heel dapper gestreden, maar haar lichaam kon het niet meer aan. Rust zacht, lieve mama.
Groetjes Joyce

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Wo 10 Dec 2008 11:45

Gecondoleerd met het verlies van je moeder.
Wat fijn dat het Sinterklaas vieren nog gelukt is.
Heel veel sterkte de komende dagen en de komende tijd.


Terug naar “Longkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten