longkanker is klote

Voor longkankerpatiënten.
Gast

longkanker is klote

Berichtdoor Gast » Ma 30 Sep 2002 14:14

ik ben jeff en ik heb longkanker, ik wil graag dat mensen hun ervaring met longkanker vertellen en of het ze veel pijn gedaan heeft, ook wil ik wel ervaringen van nabestaanden horen en wat zij voelen...

veel dank

Jeff

Gast

Berichtdoor Gast » Zo 18 Mei 2003 19:53

Hoi Jef heb net een week geleden gehoord dat mijn vader longkanker heeft verschrikkelijk gewoon!!!
Er blijkt een tumor op de rechterlong te
:wink: zitten en nu moeten ze zsm een klier biopsie doen om te zien of het nog nodig is om een stuk long weg te nemen. Kortom ik kan me voorstellen hoe je je voelt en als je je verhaal kwijt wil kom maar op wil mijn vader ook zo goed mogelijk begrijpen.
liefs pat[/i]

xxx

Berichtdoor xxx » Ma 19 Mei 2003 13:33

Hallo Jef/Pat

Mijn man (39) is overleden aan longkanker...In eerste instantie is er een long verwijderd en leek alles weer goed te gaan. Met 1 long kun je goed leven is gebleken. Helaas kwamen er later uitzaaiingen. Hieraan is hij dus toch gestorven. In de groep longkanker zitten genoeg mensen die onder behandeling zijn of waarbij de kanker is behandeld en weggebleven!!
Dus niet de hoop opgeven. Met positiviteit kom je veel verder....
xxx

Gast

Berichtdoor Gast » Wo 14 Jan 2004 01:13

Hey,

Mijn vader ligt nu dus in het ziekenhuis met longkanker(waar hij van genezen is) maar helaas heeft hij uitzaaiingen in zijn botten en te zwak voor een tweede chemo.
maar je moet hoop blijven houden, hoop doet leven, en blijven vechten...

toni

Berichtdoor toni » Wo 04 Feb 2004 23:34

Ik heb in september te horen gekregen dat ik longkanker had.Wat pijn betreft viel het wel mee,alleen na de operatie heb ik best een beetje pijn gehad.


Terug naar “Longkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten