Wie kan mij een antwoord geven!!!!

Voor longkankerpatiënten.
Gast

Wie kan mij een antwoord geven!!!!

Berichtdoor Gast » Di 31 Jan 2006 23:33

Als er alleen uitzaaiingen in de long zelf is en na de chemo zijn die weg wat zijn dan de kansen nog!!
Krijg op dit moment chemo.
Kan niet geopereerd worden ten eerste door de uitzaaiingen en ten tweede door de longemfyseem.
Hoop dat iemand dit herkent!!!

Groetjes Ans

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Re: Wie kan mij een antwoord geven!!!!

Berichtdoor sjelly » Vr 10 Feb 2006 20:25

Anonymous schreef:Als er alleen uitzaaiingen in de long zelf is en na de chemo zijn die weg wat zijn dan de kansen nog!!
Krijg op dit moment chemo.
Kan niet geopereerd worden ten eerste door de uitzaaiingen en ten tweede door de longemfyseem.
Hoop dat iemand dit herkent!!!

Groetjes Ans


tja hoe kl....ook moet je toch voor bij je arts zijn

chemo kan goed werken en dan heb je altijd de bestralingen nog

sterkte en knuf Elly
begin de dag met een lach

truusje
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Wo 08 Feb 2006 14:42

Berichtdoor truusje » Vr 10 Feb 2006 21:37

hoi
weet je je kunt eingelijk nooit je kansen berekenen zelfs artsen niet mijn vader heeft ook longkanker en copd en hartritme storingen en o ja ook nog suikerziekte eingelijk door de longenfyseem en zijn hart kon hij zich ook niet laten opereren,ze stelden bestraling en gemo voor bij de vraag hoe lang heb ik dan nog werdt hem verteld een jaartje misschien en als ik niks doe? een maandje of 2/3 nou dat is nu al bijna 2 jaar geleden en hij is er nog steeds wel met morfine pomp en veel op bed maar we hebben hem nog en het gaat best redelijk met hem .weet je ook al heb je geen kanker niemand weet wanneer je tijd gekomen is dat willen we ook niet weten toch het enige wat ik je wil meegeven is dit:probeer van iedere dag dat je er nog bent te genieten zorg dat je zover dat gaat natuurlijk iedere dag beleeft en vooral geef de moed niet op je zult misschien denken dat is voor haar makkelijk gezegt maar nee hoor mijn man heeft ook kanker n.l een hersentumor en allemaal in de zelfde periode als mijn pa
heb je behoefte om te praten of denk je dat met mij te kunnen laat het dan horen
kop op en heel veel sterkte
truusje
het is nog nooit zo donker geweest oft word weer licht ( al is het maar een heel klein beetje


Terug naar “Longkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten