mijn moeder heeft longkanker

Voor longkankerpatiënten.
senna
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Do 30 Jun 2005 09:36

mijn moeder heeft longkanker

Berichtdoor senna » Di 20 Mar 2007 16:49

Hallo allemaal mijn naam is Senna. Ben behoorlijk aangeslagen van het bericht dat mijn moeder een plekjeop haar longen heeft. We wachten nu op een punctie.Het is allemaal goed 2 jaar geleden begonnen onze nachtmerrie. Mei 2005 mijn moeder heeft Hodgkin non 8 chemokuren het was voor haar heel zwaar in december haar laatste chemo ze is nog maar 39 kg en erg zwak maar alles lijkt goed. Januari 2006 mijn vader wordt ziek pleuritis zegt men 7 maanden lang. Op 18 juli 2006 krijgt mijn moeder te horen dat ze is genezen en wij springen een gat in de lucht. 24 Juli mijn vader krijgt de uitslag van een petscan Mesothelioom 3 weken later op 18 augustus overlijd hij een enorme klap waar niemand op had gerekend. December mijn moeder haar benen zij vreemd het lijkt wel of alle kracht eruit is ze loopt heel moeilijk. Allerlei onderzoekjes en een CT scan. 17 Februari komt zij ten van en breekt haar heup ze wordt geopereerd en dan krijgen we ook te horen dat ze wat op haar long hebben gezien en we moeten uitgaan van het ergste. Een operatie is uit gesloten. Het plekje op haar long is erg klein dus we houden moet de arts heeft het over bestraling gehad , maar al die stress kan ik bijna niet meer aan er komt geen einde aan het nare verhaal ik ben verdrietig en opgefokt daarom zet ik dit alles even op papier en dat lucht op.
Gr. Senna

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Di 20 Mar 2007 22:09

Lieve Senna,

Het is ook wel heel veel wat er op je afkomt.
Kunnen jullie er over praten met elkaar?
Probeer niet teveel vooruit te kijken.
Praat er met je eigen huisarts over.
Wie weet is er bij jou ook iets als een Toon Hermans huis.
Daar kun je terecht voor een gesprek met iemand die weet waar je over praat.
En hier ben je natuurlijk ook van harte welkom met je verhaal en/of vragen.
Veel sterkte,

Liddy

Marjo
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: Za 24 Feb 2007 21:59
Locatie: limburg
Contact:

Berichtdoor Marjo » Zo 25 Mar 2007 18:40

Lieve senna,

las je bericht en dat greep me ook aan...ik weet heel goed hoe je je voelt, en hoe goed het kan doen als je hier ff je verhaal kwijt kan en eens kan vertellen hoe je je voelt of met vragen, ik doe dat ook nu vaak, en geloof me het helpt!

Ik wens jou heel veel sterkte en kracht toe, en inderdaad het Toon hermanshuis ben ook ik geweest en zal ik zeker weer gaan bezoeken en dat helpt, je word er erg goed begeleid door mensen die er ook alles vanaf weten...

Liefs, Marjo


Terug naar “Longkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten