Eetlust weg na operatie?

Voor longkankerpatiënten.
rasikkes
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 29 Sep 2003 19:55
Locatie: Balk, Nederland
Contact:

Eetlust weg na operatie?

Berichtdoor rasikkes » Ma 29 Sep 2003 20:03

patient, zware longoperatie achter de rug, is smaak kwijt.
alle gekookte en gebakken eten stinkt en smaakt verschrikkelijk!
doktoren weten geen raad, zeggen "gaat vanzelf over".
wie heeft soortgelijke ervaringen en/of oplossing?

Zie voor een uitgebreider bericht in de rubriek "Vraag en antwoord" van dit forum.

Groetjes,

Richard.

Gast

Berichtdoor Gast » Di 19 Apr 2005 15:15

Beste,

Zelfde probleem met mijn moeder. Bij mijn moeder is de linker long weggenomen tengevolge van een grootcellige longtumor. Sedert de operatie echter ook geen eetlust meer - alles smaakt zuur. Ook verschillende keren medegedeeld aan de dokter. Reactie : waarschijnlijk nog een gevolg van de chemo. Probeer eens primperan. Resultaat : Nihil. Nu moet mijn moeder nog 28 bestralingen ondergaan waarbij waarschijnlijk problemen met de slokdarm zullen optreden. Ze kan nu al niet meer eten. Wat gaat er dan gebeuren.

Nadine

rasikkes
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 29 Sep 2003 19:55
Locatie: Balk, Nederland
Contact:

Berichtdoor rasikkes » Di 26 Apr 2005 17:36

Hallo Nadine,

Na uitgebreid onderzoek bij m'n vader is gebleken dat er een probleem met de nieren was, hier bleken alle problemen door te zijn ontstaan. Toen ze medicijnen voor de nieren gaven, begon ie spontaan weer te eten en het smaakte weer ergens naar, dus dat was wel positief te noemen.

Helaas is hij uiteindelijk op 21 april 2004 overleden aan de gevolgen van kanker, hij was 57 jaar, eigenlijk nog veel te jong.

Ik wens je veel sterkte met je moeder, het is vreselijk om iemand zo achteruit te zien gaan waar je vreselijk veel om geeft.

Mijn moeder heeft darmkanker en heeft ook al de nodige chemo's achter de ruig, ze doet nu mee aan een proef om een goed medicijn tegen kanker te vinden, maar de chemo's worden steeds zwaarder en je ziet 'r gewoon iedere keer achteruit gaan.

Groetjes,

Richard.


Terug naar “Longkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten