PMAzorgcollectief

Vragen over allerlei soorten verzekeringen kunnen hier gesteld worden.
Karintje

PMAzorgcollectief

Berichtdoor Karintje » Za 31 Dec 2005 16:30

Ik heb een vraagje over PMAZorgcollectief, deze verzekeraar hanteert dezelfde polis als Menzis maar dan veel goedkoper. Nu weet ik dat collectief verzekeren iets met je werkgever te maken heeft, maar ik heb het idee dat iedereen bij PMAZorgcollectief kan komen? Klopt dit nu?
Dank je wel

Sonja74
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: Za 31 Dec 2005 13:23

Berichtdoor Sonja74 » Za 31 Dec 2005 18:22

Ik heb even voor je gekeken op de site van pmazorg collectief want dit zei mij namelijk niks. Nu is het zo dat PMA een organisatie is die dus een collectief heeft afgesloten met Menzis en daardoor dus een lagere premie kan bieden door de collectiviteitskorting. Voorzien ik het kan zien kan iedereen zich aanmelden bij Pma zorg collectief. Ik zie er een ook een 0800 telefoonnr bijstaan, misschien dat je voor inhoudelijke dingen kan bellen met Menzis. Tip bel niet op de dag; maar of heel vroeg of heel laat op de dag. Overdag is het vaak zo dat dit soort organisaties door de grote drukte nu onbereikbaar zijn.
Succes!
groetjes, Sonja
* * * Geluk is een hangmat
waarin je lui ligt in een wezenlijke stilte * * *

arendje (ria)

PMA Zorgcollectief

Berichtdoor arendje (ria) » Di 17 Jan 2006 12:02

Hallo allemaal
Ik heb ook de folder van PMA in huis en ben gisteravond aan het vergelijken en rekenen gegaan maar het scheelt een hoop geld.In ons geval scheelt het bijna 35 euro pm voor dezelfde extras uit de av als mijn huidige verzekeraar.Vanavond word ik terggebeld door iemand van Menzis waar we ook een offerte van gevraagd hadden.Ik heb er vijf met elkaar vergeleken (waar je een punthoofd van krijgt)en kwam bij PMA (die aangesloten is bij Menzis) dus het voordeligste uit.Verder hebben we ook op internet gekeken en ook je andere verzekeringen zijn een stuk goedkoper via het collectief dat zij bieden.Het kan ons minimaal 65 euro per maand opleveren.???????????Dus als het telefoongesprek positief is denk ik dat wij om zijn.Ze accepteren iedereen ook voor de AV zonder vragen of onderzoek. :) Al wordt het leven met al die extra regeltjes er niet erg veel gemakkelijker door he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!knuffel Ria

Sonja74
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: Za 31 Dec 2005 13:23

Berichtdoor Sonja74 » Di 17 Jan 2006 23:23

Hoi Ria,

Ja inmiddels heb ik zelf ook info binnen maar dat komt omdat mijn man leraar is en die PMA dus ook voor het onderwijzend personeel een aanbod heeft gedaan. Dit deden ze altijd al, maar omdat ik zelf bij een verzekeraar werk was dit dus niet interessant....

Zo moet je het dus idd doen, goed alle premies bekijken... en niet alleen voor de basis maar ook zéker voor de AV want daar zit de concurrentie in. De basis is bij iedereen hetzelfde (tenminste zou wel moeten he)

Nee het wordt er met al die regeltjes zeker niet makkelijk op... maar ja
er is helaas niks aan te doen!
groetjes, Sonja
* * * Geluk is een hangmat

waarin je lui ligt in een wezenlijke stilte * * *


Terug naar “Kanker en verzekeringen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten